Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در آستانه شب عید بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار دارد و بنا به اذعان فعالان، بازار به‌نوعی نیمه‌تعطیل است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حال حاضر چند ماه از افزایش قیمت غیرقانونی لوازم خانگی می‌گذرد و هر چند روز یک‌بار مسئولان دولتی از جمله معاون اول رئیس جمهور، وزارت صنعت و سازمان حمایت از برخورد با متخلفین مطالبی را عنوان می‌کنند، اما در عمل هنوز کسی حریف تولیدکنندگان متخلف لوازم خانگی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز در آستانه شب عید بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار داشته و بنا به اذعان فعالان بازار به نوعی نیمه تعطیل است. بلاتکلیفی بازار لوازم خانگی در حالی به وجود آمده که هنوز واحد‌های تولیدی که اقدام به افزایش قیمت‌ها کرده بودند لیست جدید کاهش قیمت‌ها را به بازار اعلام نکردند.

برهمین اساس فروشندگان لوازم خانگی مطابق همان لیست‌هایی که شاهد افزایش قیمت بود کالا‌ها را به فروش می‌رسانند، اما با توجه به رکود بازار خود فروشندگان تخفیفاتی را برای مردم درنظر گرفتند تا شاید این موضوع عاملی شود مردم نسبت به خرید کالا ترغیب شوند، اما متاسفانه خبر‌های مختلف در کاهش قیمت لوازم خانگی عاملی شده تا مردم دست از خرید برداشته و منتظر ارزانی کالا‌ها باشند. اما در عمل تولیدکنندگان نسبت به این موضوع مقاومت می‌کنند.

امروز اکثر فروشندگان لوازم خانگی بلاتکلیف در مغازه‌های خود نشسته و منتظر مشتری هستند. اما خبری از خرید و فروش نیست.

یکی از فروشندگان لوازم خانگی با اعلام اینکه مدام مسئولین از کاهش قیمت‌ها صحبت می‌کنند، اما هیچ واحد تولیدی لیست جدید خود را به ما اعلام نکرده است، گفت: از آقایان می‌خواهیم اگر کاهش قیمت‌ها برای واحد‌های تولیدی ضروری است آن‌ها را ملزم کنید تا لیست جدید را به بازار اعلام کنند.

وی اضافه کرد: تاکید مسئولین در کاهش قیمت‌ها این موضوع را برای ما دچار ابهام کرده است که اگر ارزانی است پس چرا گران می‌خریم. شاید کارخانجات به ما گران می‌فروشند چرا لیست جدید قیمت‌ها به بازار اعلام نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازار لوازم خانگی تعطیلی بازار تولیدکنندگان بازار لوازم خانگی کاهش قیمت ها لیست جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری