Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تجمع امروز کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: جمعی از کارورزان پزشکی دانشگاه، در اعتراض به ۱۱ ماه معوقه کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و عدم پرداخت حقوق دانشجویان شهریه پرداز ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تجمع در اعتراض به عدم افزایش حقوق ۲۰ درصدی اینترن‌ها مصوب وزارت بهداشت و عدم افزایش سالانه ۲۵ درصدی حقوق از طرف هیئت امنا صورت گرفت. این دانشجویان خواهان افزایش ۲۰ درصدی و ۲۵ درصدی حقوق کارورزان اعمال شود. همچنین این کارورزان شهریه‌پرداز نیز حقوقی تعلق نگرفته است، با توجه به اینکه در آیین‌نامه شرح وظایف کارورزان، تمایزی بین کارورزان و کارورزان شهریه پرداز وجود ندارد.

دبیر کل شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: متاسفانه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارورزان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران رخ نداده است. تاریخ ابلاغ نامه افزایش حقوق به ابتدای سال ۱۴۰۰ باز می‌گردد،  اما این افزایش حقوق از ابتدا تا به امروز اعمال نشده است.

وی بیان کرد: نامه‌های مربوطه در زمینه افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارورزان از طرف هیئت امنای دانشگاه در شهریور ماه صادر شده و قرار است حقوق اینترن‌ها از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند اما متاسفانه از شهریورماه تا کنون هیچ افزایشی صورت نگرفته است.

اینترن‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران پیش از این تجمع به ریاست دانشگاه و معاونان نامه نوشته و موضوع تجمع و مطالبات خود را یادآوری کرده و اعلان کردند اقدامات الکتیو بیمارستان متوقف می‌شود اما اقدامات اورژانسی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1132723 برچسب‌ها دانشجویان علوم پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران درصدی حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:  بر اساس آخرین نتایج رتبه بندی جهانی موضوعی QS دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق شد، رتبه دوم کشوری و رتبه جهانی ۴۵۱ تا ۵۰۰ رادر حوزه موضوعی پزشکی کسب کند.

دکتر محسن تفقدی افزود: این دانشگاه همچنین موفق شد؛ برای نخستین بار در حوزه موضوعی آناتومی و فیزیولوژی رتبه دوم کشوری و رتبه ۱۰۱ تا ۱۵۰ جهانی را  بدست آورد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین در حوزه موضوعی پزشکی از رتبه ۵۰۱ تا ۵۵۰ جهانی امسال ارتقاء رتبه یافت و در حیطه داروسازی و فارماکولوژی در جایگاه ۲۵۱ تا ۳۰۰ جهانی و رتبه  دوم کشوری قرار گرفت.

رتبه بندی جهانی QS از جمله نظام‌های رتبه بندی علمی معتبر جهانی است که در آن دانشگاه‌های جهان در پنج حوزه موضوعی کلی که شامل ۵۴ حیطه مختلف است رتبه بندی می‌شوند.

نسبت استناد به مقاله، شهرت و اعتبار دانشگاه بر مبنای نظرسنجی از بیش از ۱۳۰ هزار نفر صاحب نظردر  سراسر جهان، همکاری بین المللی در مقالات و کیفیت کاری فارغ‌التحصیلان هر  دانشگاه از شاخص‌های این رتبه بندی است.

دیگر خبرها

  • امیدوارم بتوانیم حقوق دستیاران را به ۲۰ میلیون برسانیم
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کتاب «اسلام و مبانی حقوق بشر» نقد و بررسی می شود