Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@14:10:28 GMT

 از تغییر موضع بن سلمان تا بحران آبی غرب آسیا

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۸۷۷۰

 از تغییر موضع بن سلمان تا بحران آبی غرب آسیا

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» (MidEaStream) در دو بخش به تمایل عربستان برای توافق با ایران و بحران آب در غرب آسیا که می‌تواند به عاملی برای صلح در منطقه تبدیل شود می‌پردازد.

 بخش اول برنامه به بهانه مواضع اخیر ولیعهد عربستان که اعلام کرده ایران همسایه ماست و همسایه ما خواهد ماند، به بررسی دلایل تغییر موضع سعودی‌ها در قبال ایران می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 علی مراد، مفسر سیاسی از لبنان به عنوان کارشناس بخش اول برنامه تغییر موضع بن سلمان را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

 بخش دوم این برنامه هم به بهانه برگزاری کنفرانس «آب برای ایجاد صلح» در دوبی، نگاهی دارد به بحران آبی در منطقه غرب آسیا که می‌تواند عاملی برای صلح و همکاری میان کشورهای این منطقه باشد.

 مروه عثمان مجری «جریان خاورمیانه» در گفتگو با آندره وهرلی کارشناس ارشد سیاست آب از عمان، از نقش و تاثیرگذاری ایران در حل مشکل بحران آب در منطقه غرب آسیا پرسش می‌کند.

وهرلی با اشاره به اعتمادسازی لازم میان کشورهای شرکت‌کننده در کنفرانس «آب برای ایجاد صلح» از جمله عراق، سوریه، ترکیه، لبنان، عراق و اردن به لزوم حضور ایران در حل و فصل بحران آب در منطقه غرب آسیا تاکید می‌کند.

برنامه «جریان خاورمیانه» سه‌شنبه ساعت 21:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز چهارشنبه ساعت 10:00، 17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود..علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095  این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بحران آب بن سلمان غرب آسیا غرب آسیا بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و تایلند در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و تایلند امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و تایلند در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا دیدار فینال (تایلند - ایران) ساعت ۱۴:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748661

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال