Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرقی نمی‌کند که به دنبال بلیط هواپیما کیش هستید یا می‌خواهید بلیط پرواز دبی را بخرید، فلای تودی، هم در سفرهای داخلی و هم در سفرهای خارجی همراه شماست. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌توانید با خیال راحت، بلیط هواپیما را با کمترین قیمت از فلای تودی بخرید و به سفری اقتصادی بروید.

ارزان ترین بلیط هواپیما را در چند ثانیه بخرید

با مراجعه به فلای تودی می‌توانید بلیط هواپیما به هر مقصدی را با ارزان ترین قیمت بخرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای یافتن ارزان ترین بلیط به منوی پرواز در سایت فلای تودی مراجعه کنید و بسته به مقصدتان به قسمت پرواز داخلی یا پرواز خارجی بروید.

در ابتدا با کلیک روی عنوان‌های رفت و برگشت و یکطرفه، مشخص کنید که به دنبال بلیط یکطرفه هستید یا می‌خواهید بلیط رفت و برگشت بخرید. بر اساس مسیر پروازی مبدا و مقصد را مشخص کنید؛ به عنوان مثال اگر می‌خواهید سفر خود را از تهران آغاز کنید و به دنبال بلیط هواپیما قشم هستید، در قیمت مبدا نام تهران و در بخش مقصد نام قشم را بنویسید.  تاریخ پرواز، کلاس پروازی و تعداد مسافران را مشخص کنید و روی کلید جستجوی پرواز بزنید.

پس از چند ثانیه، فهرستی از پروازهای دارای جای خالی در مسیر پروازی و تاریخ مورد نظرتان را خواهید دید. این فهرست بر اساس قیمت و از ارزان ترین به گران ترین مرتب شده و اولین مورد ارزان ترین بلیطی است که می‌توانید آن را تهیه کنید. با کلیک روی اولین پرواز در فهرست وارد صفحه دیگری می‌شوید. پس از وارد کردن مشخصات مسافران و پرداخت هزینه با کارت‌های عضو شتاب، می‌توانید بلیط خود را در لحظه دریافت کنید.

به همین سادگی خرید ارزان ترین بلیط به مقصد مورد نظرتان را انجام دهید و از سفر اقتصادی خود لذت ببرید.

ارزان ترین بلیط های چارتری و لحظه آخری را به راحتی پیدا کنید

در برخی از ماه‌ها که زمان اوج سفر به مقاصدی خاص است، شرکت‌هایی که آنها را به عنوان چارترکننده می‌شناسیم، اقدام به خرید تمامی بلیط های یک پرواز و چارتر کردن آن می‌کنند. مسافران زیادی ترجیح می‌دهند از پروازهای چارتری برای سفر استفاده کنند؛ به ویژه که در برخی زمان‌ها این بلیط ها قیمت پایین تری نسبت به بلیط های سیستمی دارند. پروازهای چارتری مشهد از پرطرفدارترین پروازها هستند و بسیار به هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد ترجیح می‌دهند پروازهای چارتری را انتخاب کنند. عده‌ای دیگر هم همیشه یک چمدان آماده دارند و منتظر بلیط های لحظه آخری می‌مانند تا آنها را با قیمتی پایین‌تر بخرند.

اگر جزو یکی از این دو دسته هستید، باید بدانید که فلای تودی به کمک شما می‌آید تا به راحتی بلیط های چارتری و لحظه آخری را بیابید.برای پیدا کردن این بلیط ها، به منوی پرواز در سایت فلای تودی بروید و جستجو برای بلیط در تاریخ مورد نظرتان را انجام دهید.

در سمت راست صفحه نتایج جستجو گزینه‌های متعددی را می‌بینید که دو مورد از آنها چارتری و لحظه آخری هستند. با فعال کردن هر یک از این فیلترها می‌توانید لیستی از پروازهای چارتری یا لحظه آخری را ببینید که بر اساس ارزان ترین به گران ترین مرتب شده است. با انتخاب اولین بلیط و طی مراحل مربوط به خرید آن، ارزان ترین بلیط چارتری یا لحظه آخری به مقصد مورد نظرتان در دست شما خواهد بود.

با نمودار قیمتی و تقویم قیمتی ارزان ترین بلیط را بیابید

اگر امکان تغییر تاریخ سفرتان وجود داشته باشد، دو ابزار بسیار کارآمد در فلای تودی وجود دارد که می‌توانید برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما از آنها استفاده کنید. این ابزارها در صفحه نتایج جستجوی پرواز در دسترس شما قرار دارند و به شما کمک می‌کنند تا ارزان ترین بلیط را در حوالی تاریخ مورد نظرتان بیابید.

تقویم قیمتی درست در بالای لیست پروازها قرار دارد و ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما در حوالی تاریخ سفرتان را به شما نشان می‌دهد. گاهی با بررسی قیمت‌ها در این ابزار متوجه می‌شوید با ایجاد تغییر یک روزه در تاریخ سفرتان تا چه اندازه هزینه سفرتان کاهش خواهد یافت و می‌توانید انتخاب بهتر و ارزان تری داشته باشید.

نمودار قیمتی، یک چارت خطی است که تغییرات بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط هواپیما در حوالی تاریخ مورد نظرتان را به شما نشان می‌دهد. با استفاده از اطلاعات این نمودار، می‌توانید تحلیل دقیقی در مورد قیمت بلیط داشته باشید و با کمی تغییر در تاریخ سفرتان، بلیط خود را با بهترین قیمت بخرید.

از ارزان شدن بلیط هواپیما به سرعت با خبر شوید

یکی از راه‌های خرید بلیط ارزان، بررسی مدام قیمت‌هاست اما اگر زمان کافی برای این کار را ندارید، فلای تودی این امکان را فراهم آورده تا به راحتی از ارزان شدن بلیط مطلع شوید. در صفحه نتایج جستجو، سرویس اطلاع از آخرین قیمت را فعال کنید تا به محض ارزان شدن بلیط هواپیما مورد نظرتان، به شما اطلاع دهیم.

تخفیفات ویژه را فراموش نکنید

یکی دیگر از فیلترهایی که در صفحه نتایج جستجوی پرواز، به کارتان می‌آید، فیلتر تخفیفات ویژه است. با فعال کردن این فیلتر، فهرستی از پروازهایی را خواهید دید که قیمت بلیط آنها بسیار پایین آمده و با خرید آنها می‌توانید هزینه‌های سفرتان را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

فلای تودی پشتیبان شماست

فلای تودی در کنار ارائه ارزان ترین بلیط هواپیما، با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شماست. کارشناسان پشتیبانی فلای تودی در هر زمانی در دسترس شما هستند تا سوالات خود را بپرسید و راه حل مشکلات احتمالی در روند خرید بلیط را پیدا کنید. همچنین می‌توانید با تماس با پشتیبانی، از قوانین بار مجاز، نرخ کودکان و بزرگسالان، قوانین سفر در کرونا و ... هم اطلاعات کسب کنید.

کد خبر 662694 برچسب‌ها سفر - هوایی هواپیما - بلیت سفر - گردشگری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر هوایی هواپیما بلیت سفر گردشگری ارزان ترین بلیط هواپیما پروازهای چارتری مورد نظرتان لحظه آخری صفحه نتایج ترین قیمت فلای تودی قیمت بلیط بلیط ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «دی جی آی»(DJI) که بزرگترین تولید کننده جهانی پهپاد است، از محصول جدید DJI Mini 4Kرونمایی کرده است. این پهپاد نسبت به نسخه پیش از خود DJI Mini4 Pro ارزان قیمت تر است و همچنین مدل مذکور دومین پهپاد مخصوص مصرف کنندگان است که در سال جاری عرضه می شود.

به نظر می رسد DJI بخش تولید پهپادهای مصرفی را به مدت 2 سال رها کرده بود اما اکنون این شرکت با عرضه 2 محصول در بخش FPV در نیمه نخست 2024 میلادی دوباره فعال شده است.

برای استفاده از پهپاد Mini 4K نیازی به استفاده از هدست نیست. منابع مختلف طی روزهای اخیر برخی تصاویر این پهپاد را منتشر کرده اند. برخی تصاویر تایید نشده از Mini 4K توسط حساب کاربری @Quadro_News در پلتفرم ایکس منتشر شده است. تصاویر مدعی شده مربوط به آمازون هستند. این تصاویر با هیچ یک از مشخصات پهپاد مطابقت ندارند هرچند اطلاعات کمی از دستگاه منتشر شده است. سیستم ثبات تصویر پهپاد مذکور در مقایسه با Mini4 Pro چندان پیشرفته نیست.

با توجه به آنکه پیش بینی می شود Mini4 Pro ارزان تر باشد، این بدان معناست که برخی سخت افزاهای به کاررفته برای سنجش همه جانبه موانع در آن حذف می شوند. همچنین نشانه هایی وجود دارد که پهپاد جدید به زودی عرضه می شود. در کنار این موارد شایعات تایید نشده ای درباره آن وجود دارد که DJI تصمیم دارد در 29 آوریل این محصول را عرضه کند.

کد خبر 6089781 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت رحم اجاره‌ای سر به فلک کشید/ بازار اجاره رحم در چارتر دهه هفتادی‌ها
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟