Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، همانگونه که مرکز پژوهش‌های مجلس، معاونت قوانین مجلس اعلام کرده‌اند طرح صیانت دارای اشکالاتی است که مغایر با قانون بوده و برخی بندهای آن قابل اجرا نیست و برخی هزینه‌های اجتماعی به دنبال دارد.

به اعتقاد ما این طرح پاسخ مناسبی به دغدغه حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی نیست و مشکلی را در این زمینه حل نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم برآیند نظر کارشناسان در اصلاح طرح صیانت به کار گرفته شود و حداقل اجازه ندهند که به شیوه طراحان آن اجرا شود.

هر چند امیدی نیست اما کارشناسان تمام تلاش خود را می‌کنند تغییرات حداکثری رخ دهد، ما نیز  اگر شده یک قدم در این راه برمی‌داریم و تلاش می‌کنیم که نکات منفی طرح کاهش یابد.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط ۰۰:۵۱:۲۲ عذرخواهی ویس کرمی از مخالفان طرح صیانت ۲۱:۵۱:۲۹ رأی‌گیری برای کلیات طرح صیانت تکرار نمی شود ۲۲:۰۸:۳۱ تخلف آشکار کمیسیون مشترک در تصویب طرح صیانت ۱۶:۰۹:۰۱ بررسی طرح صیانت به بعد از بودجه موکول شد ۱۲:۵۶:۱۹ طرح صیانت به صحن علنی باز می گردد / تصویب طرح صیانت قانونی نبود ۲۱:۵۵:۰۵ معاونت قوانین مجلس خلاف گو و زیاده گو است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان تهران فضای مجازی مجلس نظام صنفی صیانت طرح صیانت طرح صیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۷ و نیم میلیون تعرفه چاپ شده است.

به گزارش ایسنا، محسن اسلامی در گفت‌وگویی از چاپ ۷ و نیم میلیون تعرفه برای این دور از انتخابات خبر داد و گفت: برای حوزه‌های انتخابیه‌ای هم که انتخابات تمام الکترونیکی دارند، تعرفه فرستاده می‌شود.

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. این انتخابات برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده از مجلس دوازدهم است که در دور اول، نامزدهای آنها حدنصاب قانونی تعداد رأی را کسب نکرده بودند.

انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه و در ۱۵ استان برگزار می شود که در ۸ حوزه، تمام مراحل انتخابات الکترونیکی است.

در انتخابات تمام الکترونیکی، علاوه بر احراز هویت رأی دهندگان، ثبت رأی و شمارش آن هم الکترونیکی است. در این روش، به رأی‌دهندگان به جای تعرفه کاغذی، «کارت تعرفه» داده می‌شود. کارت‌های تعرفه روی محلی مشخص از صندوق‌های الکترونیکی گذاشته می‌شود و رأی دهندگان شماره (کد) نامزدها را ثبت می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • چرا بدن درد می‌گیریم؟
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک