Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:02:05 GMT

۱۲۰ بیمار جدید کووید ۱۹ در استان مرکزی شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۹۱۷۶

۱۲۰ بیمار جدید کووید ۱۹ در استان مرکزی شناسایی شد

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر سید « محمد جمالیان» افزود: ۱۱ نفر از بیماران جدید شناسایی شده برای پیگیری امور تخصصی درمانی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی بیان کرد: ۱۰۹ نفر از این افراد نیز خدمات درمانی سرپایی دریافت کرده و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: شمار مبتلایان به کرونا از زمان شیوع این ویروس تاکنون در استان مرکزی، به ۱۲۲ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.

جمالیان افزود: سه مورد فوتی کرونا در این بازه زمانی گزارش شده و شمار فوتی‌های کووید ۱۹ در استان مرکزی تاکنون ۳ هزار و ۱۶۴ نفر رسیده است.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

برچسب‌ها کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اراک استان مرکزی کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس خسروانی ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه از ایجاد و فعالیت مثلث حسابرسی در شهرداری به منظور جلوگیری از تخلفات داخلی خبر داد و گفت: در این راستا حسابرسی مستقیم و اصلاح حساب‌های ۱۰ ساله انجام می‌شود همچنین ۳۸۰۰ ملک شهرداری در اراک شناسایی شده در حالی که پیش از فعالیت شورای ششم، ۶۰۰ ملک شناسایی شده بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک، اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۲۹۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان ماشین آلات برای شهرداری خریداری شده در حالی که پیش از این ماشین آلات فرسوده بودند همچنین امسال ۱۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز ناوگان شهرداری اختصاص یافته است.

خسروانی با اشاره به برخی اقدامات شاخص در حوزه شهری افزود: اجرای طرح استخرهای بهداشتی در مرکز شهر اراک، خرید بیش از ۱۸۰۰ سطل زباله مکانیزه در اراک، آغاز طرح هدایت آب‌های سطحی شهر اراک، اتمام طرح مطالعاتی طرح جامع مدیریت پسماند، لایروبی قنوات، تخصیص اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی برای کشتارگاه اراک، اجرای دیوار ساحلی در رودخانه خشکه اراک از دیگر اقدامات این دوره شورا بوده است.

خسروانی تاکید کرد: در اراک تمام صنایع آلاینده شناسایی نشده همچنین عوارض آلاینده نیز پرداخت نکرده‌اند و باید اذعان کرد که میزان پرداختی عوارض آلایندگی در سال گذشته ۱۲۲ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان بوده است و منصفانه نیست حق مردم شهر اراک از محل عوارض آلایندگی به طور کامل پرداخت نمی‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک، هوشمندسازی سامانه حمل و نقل عمومی، اصلاح هندسی معابر اراک در ۳۵ نقطه با اعتبار ۳۵ میلیارد، نصب ۳ پل هوایی در سال گذشته، بازگشایی چند معبر ترافیکی و تجهیز شهر به دوربین‌های هوشمند؛ اجرای خط ویژه اتوبوسرانی و تفکیک زباله از مبدا را از اقدامات شاخص در حوزه ترافیک شهری عنوان کرد.

وی بیان کرد: پروژه بزرگ ممیزی املاک نیز راه اندازی شده که املاک شهرداری را شناسایی و در یک سامانه بارگذاری می‌کند.

کد خبر 6094361

دیگر خبرها

  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک