Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران_سرویس ورزشی|هفته بیست‌وششم و پایانی مسابقات لیگ‌برتر فوتسال روز جمعه برگزار می‌شود که تنها اتفاق مهم باقیمانده، رونمایی از دومین تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته اول است.

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته پایانی، شهروند ساری در تبریز میهمان مس سونگون خواهد بود. با این وجود باشگاه شهروند با ارسال نامه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با توجه به اتفاقات دیدار زندی بتن کلاردشت و راگای ری، در دیدار با مس سونگون حاضر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندی‌ها برتری راگا مقابل زندی بتن را حاصل تبانی دو تیم می‌دانند؛ دیداری که باعث شد راگا با ۱۹ امتیاز به جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر صعود کند و شانس زیادی بابت بقا در مسابقات به دست بیاورد.

نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند گفت: تجربه ۲۰ ساله من در فوتسال نشان می‌دهد این اتفاقات پایدار نمی‌ماند و تیم‌هایی که دست به چنین کارهایی می‌زنند، بیشتر از یکی دو سال در لیگ برتر نمی‌مانند.

وی بیان کرد: اتفاقات دیدار زندی بتن و راگا کاملاً مشخص بود؛ من نامه انصراف از دیدار با مس را به فدراسیون فوتبال ارسال کردم و شرایط را به اطلاع سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتسال رساندم.

پیش از این سقوط حفاری اهواز به لیگ دسته اول فوتسال قطعی شده است.

*تهمت بزرگ و بهتانی شرم‌آور به یک هم استانی/ شکایت می‌کنیم

اما به دنبال ادعای باشگاه شهروند ساری مبنی بر بروز تبانی در دیدار زندی‌بتن کلاردشت و راگا شهرری، صابر زندی مدیرعامل باشگاه زندی بتن، اظهار کرد: متاسفانه نامه زشت مدیرعامل باشگاه شهروند ساری را که سراسر تهمت و بهتان به تیم زندی‌بتن کلاردشت بود را در رسانه‌ها دیدم و واقعا جمله‌ای جز ابراز تاسف نباید گفت چراکه به عنوان یک باشگاه مازندرانی هر چه خطاب به این ادعای سخیف بگویم خودزنی است.

 صابر زندی در خصوص اظهارات همتای ساروی خود تصریح کرد: از آنجا که زندی‌بتن متعلق به مردم عزیز کلاردشت است مجبور به پاسخگویی هستم اما ای‌کاش مدیری با ۲۰سال سابقه، ماهیت رشته فوتسال و اتفاقاتی که در صدم ثانیه‌ها رخ می‌دهد را برای فرافکنی نزد هواداران تیمش متهم به تبانی نمی‌کرد و با تماشای فیلم بازی به شعور هواداران و علاقمندان به فوتسال توهین نمی‌کرد.

 وی ادامه داد: کاش دقت می‌کردند که زندی‌بتن در این بازی چند بار به دیرک دروازه حریف کوبید و گل‌های دقایق پایانی چگونه با تغییر جهت پس از برخورد به پای بازیکنان خود وارد گل ما شد. ما با وجدان راحت می‌گوییم که به عنوان یک مازنی تمام توان خود را به دلیل تعصب به استان مازندران و تیم ریشه‌دار شهروند گذاشتیم اما اتفاقات بازی نتیجه‌ای را رقم زد که هنوز در باور خود ما، کادر و بازیکنان بومی و متعصب بعضا ساروی تیم ما هم نیست.

 مدیرعامل باشگاه زندی‌بتن تاکید کرد: شاید نباید می‌گفتم اما همه می‌دانند که به واسطه هم استانی بودن با شهروند و احترامی که ما هم مثل همه مردم ایران و مازندران برای شهروند با سابقه قائل هستیم، شخصا پاداش این بازی را همچون بازی‌های بزرگ تیم دو برابر کردم و سرمربی و بازیکنان ما چگونه به آب و آتش زدند اما دوستان امروز برای فرار از فشاری که بر این تیم پرهوادار وارد شده به عوض واگویه مشکلات واقعی تیم خود، ماهیت بازی ما و راگا را زیر سؤوال می‌برند.

 صابر زندی با بیان اینکه این بازی به صورت زنده پخش شده و فیلم آن در دسترس عموم و کارشناسان است، گفت: به جهت این تهمت و بهتانی که به تیم نماینده شهرستان کلاردشت زده شد حق شکایت برای ما باقی است اما کاش دوستان به جای پرداختن به حواشی بر روی ماندن تیم بزرگ شهروند در لیگ متمرکز می‌شدند تا امروز چنین اتفاقی تلخی برای شهروند در لیگ‌برتر رقم نخورد. نامه باشگاه شهروند یک فرافکنی بزرگ است که هواداران فهیم ساروی با هوش بالای خود دلیل آن را به خوبی می‌فهمند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹ /

منبع: فارس

کلیدواژه: شهروند ساری زندی بتن کلاردشت لیگ برتر فوتسال زندی بتن کلاردشت مدیرعامل باشگاه باشگاه شهروند شهروند ساری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074931 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از دلار هزار تا ۶۰ هزار!
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت