Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیر قادری روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: قیمت کالا و خدمات هم اینک در مغازه های نقاط مختلف شهر متفاوت بوده و همین امر یک سردرگمی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه نظارت گشت های مشترک برای ایام تعطیلات و همچنین ماه مبارک رمضان باید بیشتر شود، ادامه داد: از اصحاب رسانه نیز انتظار داریم در آگاهی به شهروندان و همچنین گزارش مشکلات بازار و مبارزه با کم فروشی و گران فروشی وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: در آستانه سال جدید برخی به دنبال سواستفاده از آشفتگی بازار برای منافع شخصی خود هستند که انتظار داریم با نظارت بیشتر نهادهای ذیربط کنترل های لازم بر آنها اعمال شود.

قادری با اشاره کمبود فضا و افزایش اجاره بهای سالن های ورزشی گفت: ساماندهی اماکن ورزشی دولتی و قرار دادن آن برای استفاده عموم مردم به صورت رایگان در دستور کار قرار دارد و اجاره دادن به بخش خصوصی برای درآمد زایی جزو خطوط قرمز ما خواهد بود.

توزیع ۱۷۵ تن برنج طی روزهای آینده در مهاباد آغاز می شود

مدیر جهاد کشاورزی مهاباد هم در این جلسه از توزیع ۲۴۱ تن برنج در سطح شهرستان خبر داد و افزود: ۱۷۵ تن برنج دیگر نیز برای چند روز آینده و در آستانه عید نوروز توسط مباشر در این شهرستان توزیع خواهد شد.

جعفر ایمانیان اظهار داشت: حدود ۶ تن روغن نیز طی ماه های اخیر با قیمت مصوب توزیع شده و هفت تن دیگر هم برای تحویل به بازاریان در نظر گرفته شده است.

وی از توزیع ۳۶ تن مرغ منجمد در سطح روستاهای تابعه نیز خبر داد و گفت: از این مقدار ۱۱ تن توزیع شده و مابقی هم طی روزهای آینده با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیران دستگاه هایی اجرایی به همراه نمایندگان صنف های مختلف در خصوص افزایش نرخ کالا و خدمات خود بحث و گفت و گو کردند.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای حدود ۱۰ هزار واحد صنفی است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ستاد پشتیبانی برنامه‌ی تنظیم بازار ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در تهران نفس بکشید

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۱ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان