Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال و پرسپولیس بعد از انقلاب حامیان مالی مختلفی داشتند

در سالهای بعد از انقلاب، شرکت های مالی مختلفی به حمایت مالی از تیم های پرسپولیس و استقلال پرداختند، در این بخش به مرور نام شرکت ها و موسسات مورد اشاره می پردازیم.

به گزارش طرفداری، بعد از انقلاب پرسپولیس اولین تیمی بود که روی پیراهنش تبلیغات داشت، شرکت لاستیک سازی ایران یاسا روز 27 مهر ماه سال 1370 برای اولین بار روی پیراهن پرسپولیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ملی فولاد ایران در سال 75 از شرکت های تحت پوشش وزارت معادن و فلزات شروع به حمایت از پرسپولیس کرد و بعد از خروج پرسپولیس از پوشش این شرکت، در سال 76 شرکت های مختلف از پرسپولیس به حمایت پرداختند.

در سال های مختلف موسسات زیر از پرسپولیس حمایت مالی کرده اند:

1376 تا 1379: آیوا 1379 تا 1380: سامسونگ 1381: ان ای سی  و  تیدی 1382 تا 1383: سامسونگ و تلویزیون پارس 1384 تا 1386: پرس پاور، جگوار، بمبا، هتل داریوش، شهر آفتاب، جیوردانو، ایرتویا، ایکات، ایرانسل 1386 تا امروز: تعاونی اعتباری شهر، شهروند، ماری براون، بهگل، شهرداری تهران، بانک شهر، اوپل، تامین خودرو صدرا، موسسه کاوش، صدارپاسارگاد، دهکده گلف، بانک گردشگری، شرکت اقتصاد جهان صنعت، همراه اول، ایرانسل و ایوانو

حامیان مالی استقلال:

1374 تا 1375: ایراندا، بیمه آسیا، بیمه ایران 1375: پیچک، بیمه آسیا 1376: پاک و بیمه آسیا 1377: موتوژن 1378: بیمه آسیا، آترا، آدامس پرستو 1379 تا 1380: ال جی 1381: تلاش 1382: آیوا 1383: شارپ 1384: ساژم 1385: کفش ملی، ایرانسل، لاستیک بارز 1386 به بعد: موسسه مالی و اعتباری بنیاد، یک و یک؛ شهروند، بازار موبایل ایران، سایپا، بانک شهر، بانک تات، شهرداری تهران، صدار پاسارگاد، سرزمین ایرانیان، بانک رفاه، سامسونگ، ری را، فودلند، همراه اول، ایرانسل، هاوی وب، ایوانو

اخبار داغ 

پیشنهاد وسوسه‌ انگیز به مهدی سیدعلی؛ دربی را سوت بزن و خداحافظی کن! دراگان اسکوچیچ ارزان‌ ترین مربی در جام جهانی 2022 فسخ قرارداد اسپانسرینگ روبرت لواندوفسکی با هواوی به دلیل ارتباط با ارتش روسیه هری کین از رکورد گلزنی تیری آنری در لیگ برتر عبور کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بعد از انقلاب بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی که برای شرکت در پنجمین مجمع بانک توسعه اسلامی به ریاض سفر کرده است در گفتگویی اظهار کرد: امسال پنجمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی به عنوان بزرگترین نهاد مالی کشور‌های مسلمان است.

وی ادامه داد: ۵۷ کشور مسلمان عضو از تسهیلاتی که این بانک برای پروژه‌های زیرساختی انرژی آموزش بهداشت و سلامت تزریق می‌کند استفاده می‌کنند، ما هم در ایران به عنوان یکی از سه سهامدار بزرگ که از ابتدا نقش آفرین بودیم در پنجاهمین سالگرد مجمع عمومی بانک در ریاض شرکت فعالانه داشتیم.

خاندوزی گفت: در این اجلاس هم بخش خصوصی کشور مشارکت وسیعی داشت، هم نمایندگان بخش‌های دولتی، وزارت اقتصاد و سایر وزارتخانه‌های ذیربط در این دوره حضور فعال دارند.

وی تاکید کرد: تنها نهادی که علی رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا همچنان در تامین مالی پروژه‌ها از اعتبارات بین‌المللی به طرح‌های عمرانی کشور کمک می‌کند، بانک توسعه اسلامی است.

وزیر اقتصاد یادآور شد: ما امروز ۱۱ طرح مهم در استان‌های مختلف داریم که تامین مالی آنها به صورت ارزی توسط بانک توسعه اسلامی انجام می‌شود.

وی گفت: در سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ مشکلاتی در نظام بازپرداخت ایران وجود داشت که موجب توقف عمرانی جمهوری اسلامی ایران شده بود؛ دولت سیزدهم با اهتمام جدی این موانع و مشکلات را برطرف کرد و مجدداً شاهد این هستیم که تزریق به پروژه‌های ایران از سوی بانک توسعه اسلامی آغاز شده است.

خاندوزی اظهار کرد: در مجمع سالانه بانک توسعه اسلامی غیر از اینکه صورت‌های مالی بانک به تصویب می‌رسد، خط مشی سال آینده بانک توسعه اسلامی نیز توسط وزرای قتصاد عضو تعیین می‌شود.

وی با اشاره به پیشنهاد ایران که در این نشست مطرح خواهد شد، گفت: یک پیشنهاد مهم پنجره تامین مالی ترجیحی است که با نرخ‌های ترجیحی و حمایتی بتواند از طرح‌ها در کشور‌هایی که نیاز به پروژه‌های حمایتی دارند استفاده کند. جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد خود را برای تاسیس این پنجره تامین مالی ترجیحی ارائه داده است و امیدواریم مصوب شود.

خاندوزی خبر داد: یکی از نکاتی که در دستور کار مذاکرات ما با بانک توسعه اسلامی است؛ اضافه کردن سه پروژه مهم حوزه بهداشتی درمانی و دانش بنیان کشور به ۱۱ پروژه‌ای است که قبلاً تامین مالی آنها توسط بانک توسعه اسلامی انجام شد.

وی تاکید کرد: در حاشیه اجلاس سالانه جلساتی با وزرای اقتصادی کشور‌های عضو به خصوص کشور‌های هدف که نقش پررنگ تری در تعاملات اقتصادی ما دارند به ویژه در خاورمیانه و شمال آفریقابه صورت دوجانبه تنظیم کرده‌ایم؛ البته دیدار مفصلی با همتای سعودی خود خواهم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن