Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:15:29 GMT

مطالبات مردم آبیک از بیمارستان شهداء به حق است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۹۶۱۴

مطالبات مردم آبیک از بیمارستان شهداء به حق است

به گزارش خبرنگار مهر محمدمهدی اعلایی پیش از ظهر سه شنبه با حضور در بیمارستان شهدای آبیک از فعالیت‌های این بیمارستان بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور فتوحی سرپرست فرمانداری آبیک و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شد استاندار قزوین از نزدیک با روند توسعه این بیمارستان آشنا شده و مشکلات بهداشتی و درمانی بیمارستان را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلایی در این بازدید مطالبات مردم آبیک از بیمارستان شهدای این شهر را به حق دانسته و گفت: این بیمارستان تنها بیمارستان دولتی این شهرستان است و باید خدمات مناسبی به مردم ارائه کند.

وی با بیان اینکه دولت خود را موظف به ارائه خدمات مناسب در حوزه درمان می‌داند، تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی به مردم وظیفه دولت است.

استاندار قزوین در پایان یادآور شد: همه مسئولین باید برای این مطالبه به حق مردم تلاش کنند و امیدواریم در آینده نزدیک خدمات ارائه شده از سوی این بیمارستان ارتقا کمی و کیفی جدی داشته باشد.

کد خبر 5442294

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارقزوین محمد مهدی اعلایی آبیک بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه درختکاری سفر استانی گرد و غبار عکس استانها شیوع کرونا ایلام جهاد تبیین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • شمار شهداء غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید