Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیأت عامل ایمیدرو گفت: با توجه به رویکرد‌های قابل تقدیر شرکت مس با تمام وجود از این شرکت حمایت خواهیم کرد. وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو در گفتگو با خبرنگار مس پرس در حاشیه برگزاری چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاه به تولید بازار با اشاره به وضعیت معدنی کشور اظهار کرد: این همایش، همایشی بوده است که در حوزه توسعه صنایع غیرآهنی برگزار شده است از این رو بدون شک می‌تواند کمک شایانی به توسعه مجموعه‌های صنایع غیرآهنی از زنجیره‌های پایین به سمت زنجیره‌های بالادستی در حوزه اکتشاف و فناوری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در همایش امروز افزود: در بازدیدی که امروز از نمایشگاه داشتیم هم شرکت‌های دانش‌بنیان و هم شرکت‌های بزرگی که پیمانکاری هستند و روند تجهیز قطعات را انجام می‌دهند حضور داشتند که این روند را باید به فال نیک گرفت.

جعفری خاطرنشان کرد: مس یکی از مواد معدنی است که بسیار تاثیرگذار است و ما در سال جاری و در نه ماهه نخست سال ۱/۴ میلیارد دلار صادرات داشتیم و صادرات مس توانسته است کمک شایانی به ما در تامین ارز و توسعه اقتصادی در استان‌های مختلف کند.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور شرکت‌های دانش بنیان این نمایشگاه بدون شک می‌تواند در حوزه توسعه صنایع غیرآهنی تاثیر بسزایی داشته باشد.
جعفری با بیان اینکه شرکت مس در همایش امروز و در رویکرد‌های خلاقانه دیگر بستر مناسبی را در جهت حمایت از دیگران و سایر نهاد‌ها در این حوزه فراهم کرده است تاکید کرد: این رویکرد شرکت مس نشان می‌دهد که این شرکت می‌خواهد در زنجیره‌های مختلف همراه و همکاری کند تا ما به رویکرد‌های مدنظرمان دست پیدا کنیم و به توسعه لازم برسیم.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: رویکرد‌های اتخاذ شده از سوی شرکت مس برای ما قابل تقدیر از این رو با تمام توان از این شرکت و رویکرد‌هایی که اتخاذ می‌کند حمایت خواهیم کرد و این روند را ادامه خواهیم داد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت مس شرکت ملی مس شرکت ملی صنایع مس شرکت ملی صنایع مس ایران مس سرچشمه شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود

امتداد - اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران در همایش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۳ بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای جذب منابع پایدار و خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به مشتریان تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این همایش که با حضور اعضای هیئت مدیره ، هیئت عامل ، روسای ادارات کل ، روسای ادارات امور شعب استان ها و شعب مستقل بانک برگزار شد ، اعضای هیئت مدیره بانک به بیان نقطه نظرات خود پرداختند:

شفیعی: توسعه بانک از مسیر تولید محصولات فناورانه

عباس شفیعی رئیس هیأت مدیره بانک ملی ایران با بیان این‌که سال گذشته با تکیه بر اهداف یکپارچه، زمینه نقشه راه دقیق و برنامه‌ریزی منسجم بانک فراهم شد، افزود: همکاران سراسر کشور با تلاش و زحمات بی‌وقفه و بی‌دریغ و با تکیه بر اهداف بانک و نقشه راه موجود، توانستند در سال گذشته کارنامه‌ای درخشان و منحصر به‌فرد را در بانک محقق کنند. 

 وی خدمات‌دهی مطلوب را یک اقدام راهبردی دانست و گفت: رشد و توسعه زیرساخت‌های فناوری یکی از بهترین اقداماتی بود که سال گذشته با دانش و تدبیر متخصصان در بانک رقم خورد.

شفیعی فروش ارز، اعطای تسهیلات غیر حضوری، واگذاری اموال مازاد بانک و … را از مهمترین عملکردهای بانک در سال گذشته خواند و گفت: در سال جاری برای جذب منابع پایدار و عدم استفاده از سیاست‌های انقباضی باید محصولات مناسبی را طراحی، تولید و عرضه کنیم.

وی حفظ و تثبیت موقعیت کنونی را راهکاری مناسب در راستای موفقیت های پیش‌روی بانک عنوان کرد.

شایان: عملکرد مطلوب بانک ملی ایران در شبکه بانکی

در ادامه این همایش محمود شایان دیگر عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: نامگذاری شعار سال بیانگر توجه به تولید ملی و توسعه کشور است که همه باید برای تحقق این عنوان قدم‌های مناسبی بردارند و ما هم در بانک وظیفه داریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب و دقیق به تحقق شعار سال کمک کنیم.

وی واگذاری اموال و دارایی‌ها را از اقدامات مهم و مؤثر بانک در سال گذشته دانست و تصریح کرد: واگذاری سهام پتروشیمی شازند به پالایشگاه تهران یکی از مهمترین و بزرگترین واگذاری‌های تاریخ کشور را در حوزه مولدسازی دارایی‌های دولت رقم زد.

شایان در بخش دیگری از این همایش تشکیل شرکت تعاونی مسکن در راستای خانه‌دار شدن همکاران جدید را خواستار شد.

عزیزنژاد: ریسک‌پذیری برای رقابت در نظام بانکداری مهم است

صمد عزیزنژاد عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در بخش دیگری از این همایش ریسک‌پذیری را برای رقابت در نظام بانکداری با اهمیت دانست و گفت: هر یک از مدیران و رؤسای ادارات امور استان‌ها و شعب مستقل می‌توانند برای رضایت مشتریان خود براساس قوانین و مقررات موجود و مبتنی بر شرایط استان سبد تسهیلاتی خاصی را در نظر بگیرند. 

وی در ادامه دانش‌افزایی کارکنان را یکی از راهکارهای مهم برای موفقیت بانک دانست و افزود: ارائه خدمات ویژه و با کیفیت می‌تواند در حفظ مشتریان و وفاداری آن‌ها موثر باشد.

رزازان: توجه به خلاقیت، راه دستیابی به موفقیت است

امیر مسعود رزازان عضو دیگر هیأت مدیره بانک ملی ایران در این همایش استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در سطح بانک ملی ایران را برای موفقیت الزامی دانست و اظهار داشت: با وجود خلاقیت و افزایش بهره‌وری امکان جذب منابع جدید وجود دارد.

وی مدیریت و تناسب دارایی و بدهی را مهم و با اهمیت برشمرد و گفت: ما در مقایسه با سایر بانک‌ها در مقام نخست و رتبه برتر را داریم، اما باید با تلاش مضاعف بانک را به جایگاه قبلی خود بازگردانیم.

رزازان روی گشاده و برخورد مناسب را در جذب منابع و حفظ مشتریان مهم خواند و از برگزاری مجمع عمومی برای ادارات امور شعب استان‌ها در سال جاری خبر داد. 

بهاری: عامل اصلی موفقیت بانک، اراده جامع و وفاداری سازمانی‌ست

حسین بهاری دیگر عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در بخش دیگری از این همایش سه عامل انسجام مدیریتی، اراده جامع و وفاداری سازمانی را عامل اصلی موفقیت بانک در سال گذشته عنوان کرد و گفت: در پایان سال با تلاش و زحمات کارکنان بانک به موفقیت‌های خوبی دست یافت که این موضوع موجب احیای اعتماد به نفس و قوت قلب برای ادامه راه همکاران شد.

نجف‌زاده ضیاء‌الدین: ریل‌گذاری بانک ملی ایران در مسیر بانکداری نوین با بهره‌مندی از هوش مصنوعی

محمد نجف‌زاده ضیاء‌الدین در ادامه این همایش با بیان این که هوش مصنوعی صنعت بانکداری را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: بارزترین روشی که صنعت بانکی از هوش مصنوعی برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده می‌کند، از طریق چت‌بات‌ها و ربات‌ها است و این موضوع باید در اولویت بانک قرار بگیرد.

وی گفت: باید با طراحی و تولید محصولات و ابزارهای نوین و جدید به سمت بازاریابی هدفمند و هوشمند حرکت کنیم تا شاهد موفقیت‌های چشمگیر بانک ملی ایران باشیم.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با تأکید بر تدوین و طراحی محصولات و خدمات جدید بانکی متناسب با نیاز و خواسته‌های مشتریان خواستار ریل‌گذاری جدید بانک ملی ایران در مسیر تقویت و توسعه همه جانبه بانک شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود