Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@15:50:41 GMT

مشکلات کارخانه سیمان دهلران پیگیری می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۹۷۲۴

مشکلات کارخانه سیمان دهلران پیگیری می شود

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ رضا محمدرحیمی افزود: بررسی و تصمیم گیری درباره نحوه پرداخت بدهی و تامین اعتبار راه اندازی این کارخانه در دستور کار جلسه دبیرخانه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در تاریخ ۲۲ اسفند بررسی و سپس در جلسه اصلی با حضور وزیر صمت، سایر وزرا و مدیران کشوری مطرح می‌شود.
وی ادامه داد: تاکنون نزدیک به مبلغ ۳۰ میلیون یورو از محل صندوق ذخیره ارزی و ۵۳۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات ریالی برای احداث و راه اندازی به این طرح تخصیص و پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرحیمی، جهش قیمت‌ها، شوک‌های ارزی و افزایش تورم را از اصلی ترین مشکلات سرمایه گذاران طرح‌های صنعتی دانست و گفت: مشکلات تمامی واحدهای تولیدی به صورت مدون در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی می‌شود و مصوبات این کارگروه لازم الاجراست.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سازمان صمت ایلام رضا محمد رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد