Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی غفوری مقدم روز سه‌شنبه در حاشیه کارگروه تنظیم بازار و نشست کمیته اقدام مشترک استان با اشاره به مصوبات این جلسات افزود: واکاوی دلایل افزایش قیمت دام زنده و گوشت قرمز از موضوعات مطرح شده در این نشست ها بود که مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی استان با کمک شرکت پشتیبانی امور دام از محل ذخایر گوشت قرمز منجمد گوسفند و گوساله، کالاهای مورد نیاز را به شبکه تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به افزایش قیمت کالاهایی مانند انواع برنج و گوشت در استان اظهار داشت: در نشست امروز کارگروه تنظیم بازار استان تدابیری برای کنترل قیمت اقلام مزبور اتخاذ شد.

وی با اشاره به تخصیص سهمیه چهار هزار و ۴۰۰ تنی برنج هندی و برنج تایلندی طرح تنظیم بازار به خراسان رضوی اظهار داشت: در این نشست برنامه‌ریزی برای توزیع این میزان برنج در شبکه مربوط به توزیع این نوع کالاها در استان و تشدید اقدامات نظارتی در خصوص برنج و حبوبات مورد تاکید قرار گرفت.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به گزارش نارضایتی مردم در خصوص خرید برنج طرح تنظیم بازار از طریق پلت فرم "بازرگام" گفت: در این نشست کارگروه تنظیم بازار  مقرر شد، نارضایتی مردم در خصوص خرید برنج و همچنین کیفیت برنج توزیع شده، به صورت جدی از سوی دستگاه های نظارتی بویژه تعزیرات پیگیری و گزارش آن ارایه شود.

غفوری مقدم ادامه داد: سازمان تعاون روستایی نسبت به ذخیره‌سازی میوه شب عید خراسان رضوی اقدام کرده است که طبق تاکید اعضای کارگروه تنظیم بازار استان باید هر چه سریعتر زمان‌بندی توزیع و قیمت سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار مشخص شود.

وی بیان کرد: در راستای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام نوروز، هفت مرکز عرضه مستقیم کالا در مشهد فعالیت خود را شروع کرده اند که ممکن است با کمک شهرداری و نهادهای دیگر این تعداد به ۱۰ مرکز هم افزایش یابد.

غفوری مقدم اضافه کرد: اعضای کارگروه تنظیم بازار تاکید کردند که در این نمایشگاه‌ها کالاهای تنظیم بازار بویژه برنج، گوشت مرغ، روغن و گوشت قرمز توزیع شود و کالاهای دیگر با قیمتهای مناسب و کمتر از بازار عرضه گردد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با توجه به گزارشهای رسیده در خصوص کمبود شکر در شبکه و افزایش قیمت آن نسبت به بررسی آن  از سوی مسوولان دستگاه های اجرایی تاکید شد.

وی بیان کرد: در این راستا سهمیه اختصاصی شکر به استان، ۱۲ هزار تن شامل هشت هزار تن برای صنعت و چهار هزار تن برای صنف است که افزون بر آن سه هزار تن نیز سهمیه بخش خانوار استان است که باید همه آنها در شبکه توزیع شود.

غفوری مقدم تصریح کرد: با توجه به اینکه میزان نیاز بخش صنعت و صنف استان بیشتر از سهمیه در نظر گرفته شده برای خراسان رضوی است، مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی با همراهی سازمان صمت یک کار کارشناسی مبنی بر تعیین میزان شکر بخشهای صنعت و صنف استان انجام دهد.

وی گفتن: براین اساس برای تامین شکر مورد نیاز بخشهای صنف و صنعت استان مقرر شد با توجه به موجودی خوبی که در انبارهای شرکت غله خراسان رضوی از این کالا وجود دارد، این موضوع از طریق تهران پیگیری و شکر مورد نیاز برای ایام پیش رو تامین شود.

کارگروه تنظمیم بازار و نشست کمیته اقدام مشترک روز سه‌شنبه به طور همزمان به ریاست "مرتضی اشرفی" معاون  هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

برچسب‌ها مشهد برنج قیمت کالا ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد برنج قیمت کالا مشهد برنج قیمت کالا ستاد تنظیم بازار کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی غفوری مقدم مورد نیاز مقرر شد هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ jk گل محمدی در خراسان رضوی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی