Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:09:24 GMT

آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد در مرودشت و ممسنی فارس

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۱۱۹۶

آزادی ۹ زندانی جرائم غیر عمد در مرودشت و ممسنی فارس

سید علیرضا سجادیان اظهار داشت:خیرین مرودشتی برای آزادی این زندانیان مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان پرداخت کرده اند و هم اکنون ۵۰ زندانی جرایم غیر عمد دیگر در زندان مرودشت چشم براه آزادی هستند.

رئیس زندان مرودشت ادامه داد: یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۳۶ زندانی با کمک خیرین از زندان آزاد شده اند. شهر مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادی ۱۵ زندانی جرایم غیرعمد زندان نورآباد ممسنی با همت خیرین و مددکاری

از ابتدای بهمن ماه سال جاری تاکنون، با استفاده از ظرفیت خیرین و کمیته صلح و سازش زندان نورآباد ممسنی، زمینه آزادی تعداد ۱۵ نفر از محکومان بدهکار مالی جرائم غیرعمد که میزان کل بدهکاریشان در مجموع بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بوده است با استفاده از دادخواست اعسار و یا تعدیل اعسار و نیز برگزاری جلسات صلح و سازش در دفتر مددکاری زندان و جلب تخفیف بخشی از طلبکاری شکات و در نهایت پرداخت مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین شهرستان، از زندان آزاد و به آغوش خانواده و خانواده بازگشتند.
همچنین با پیگیری رئیس زندان و واحد مددکاری و همکاری با صلح جویان محلی در شهرستان، اولیاء دم  و شکات پرونده زندانی که به جرم معاونت در قتل محکوم به ۱۵ سال حبس در زندان می باشد رضایت بدون قید و شرط خود را اعلام کردند که پرونده جهت تخفیف مجازات در حال پیگیری است.

با این اقدام ضمن اینکه مشکل زندانیان و خانواده آنان مرتفع گردید، با ایجاد صلح و سازش در بین این خانواده ها از سایر آسیب های اجتماعی احتمالی هم کاسته می شود.

نوآباد ممسنی در فاصله ۱۶۲ کیلومتری شهر شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها آزادی زندانیان مرودشت شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزادی زندانیان مرودشت شیراز آزادی زندانیان مرودشت شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید