Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دبیر گفت: به گونه‌ای تربیت شده‌ام که سعی کنم آخرت خود را به خاطر دنیای کسی خراب نکنم.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، در پایان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: من به گونه‌ای تربیت شده‌ام که سعی کنم آخرت خودم را به‌ خاطر دنیای کسی خراب نکنم و ان‌شاءالله کسی آخرت خود را به‌ خاطر دنیای من خراب نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حس می‌کردم خدا خوشش می‌آید و به همین خاطر آن حرف‌ها را زدم. فاصله بین بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی، کمتر از 10 روز است. سال 2002 مسابقات جهانی در تهران برگزار می‌شد و ما را با زور به بازی‌های آسیایی بوسان بردند که کتفم خراب شد. از این بلاها زیاد سرم آمده و من در 25 سالگی پیشکسوت شدم. فرق من با سایر روسای فدراسیون‌ها این است که من وسط میدان بوده‌ام.

وی افزود: دوست داشتم اعضای هیات اجرایی تغییر کنند و خودم نمی‌خواستم نامزد شوم. حرفم این بود که این افراد، به‌ خاطر فدراسیون‌های خودشان رأی آورده‌اند و کسانی که حالا رئیس فدراسیون نیستند، بروند و روسای جدید فدراسیون‌ها وارد شوند. از بودجه 35 میلیارد تومانی کمیته ملی المپیک در سال 96، بودجه کشتی 5 میلیارد تومان بود و یک‌هفتم بودجه به فدراسیون کشتی تعلق داشت. امروز گفتند بودجه کمیته 216 میلیارد تومان است و کشتی 8 میلیارد از این مبلغ سهم دارد؛ یعنی یک‌سی‌ام. یک‌هفتم کجا، یک‌سی‌ام کجا؟ بیشتر از 65 درصد مدال‌های المپیک و جهانی کشورمان متعلق به کشتی است. آیا حق این رشته یک‌سی‌ام است؟

دبیر ادامه داد: ما سال 96 از فدراسیون کشتی خارج شدیم و من دیگر نامزد نشدم. آن زمان بودجه کشتی پنج میلیارد تومان بود. این رقم در سال 97 توسط دوستان هیات اجرایی به دو میلیارد تومان رسید که من در فدراسیون حضور نداشتم. بعد هم به ما گفتند بی‌سواد که به نظرم اشکال ندارد. مهم این است برای خدا حرف بزنیم. صالحی‌امیری به یاد می‌آورد در پایان مسابقات کشتی المپیک، یکدیگر را بغل کردیم و او گفت کشتی هر چه بگوید، حق دارد؛ من دیر متوجه شدم که از شانس ما عوض می‌شود. مدیران ما چهار سال می‌بینند کشتی حق دارد و عوض می‌شوند. من دوست دارم مدیران ما 20 سال بمانند. مانند کسانی نیستم که با هر کسی که وزیر شود، ببندم. امام صادق (ع) می‌گوید آدم باید گلایه خود از هر کسی را جلوی او بگوید. من غیبت کسی را نمی‌کنم و سرم مقابل تصمیمات مجمع پایین است. حواشی و بحث‌های شکل گرفته در مجمع بحث کارشناسی است و دعوا نیست. تیشه‌گران در مجمع اعتراض کرد که گفتم فدراسیون شما عضو مجمع نیست. من بر اساس اساسنامه صحبت می‌کنم و تجربه 13 ساله قانون‌گذاری دارم اما به رأی مجمع احترام می‌گذارم. با این بودجه، تیم سوم ما به مسابقات آسیایی می‌رود و حسن یزدانی، گرایی و امیرحسین زارع به مسابقات جهانی می‌روند. بازی‌های آسیایی برای ما در اولویت نیست، چون پول کمی داریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون المپیک برنا بودجه کشتی فدراسیون کشتی امام صادق کارشناسی پول فدراسیون کشتی علیرضا دبیر پیشکسوت بازی های آسیایی میلیارد تومان خاطر دنیای آخرت خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد