Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیپور می گوید تمام مشکلات پرسپولیس اما، 10روز پیش یا یک ماه پیش بوجود نیامده است و سال‌های سال تلنبار شده است.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: برگزاری انتخابات کمیته در کوران اردو و آمادگی مسابقات بازی‌های آسیایی مناسب نبود.

به گزارش طرفداری، غلامعلی محمد علیپور پس از پایان چهل و نهمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

از سال 1378 در مجامع کمیته ملی المپیک بودم و سابقه طولانی حضور در مجامع را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همه این مجامع سوالات قانونی وجود دارد. کارکرد یک سال مالی، اداری و اجرایی  کمیته ملی المپیک در این مجامع به بحث گذاشته می‌شود و می‌تواند سوال وجود داشته باشد و ما باید پاسخ بدهیم. ما نمی‌توانیم اساسنامه را کنار بگذاریم و انتخابات را برگزار کنیم. بندی در اساسنامه وجود دارد که باید آیین‌نامه تایید شود و ما نمی‌توانیم از قانون بگذاریم و قانون از برگزاری برای ما مهمتر است. در گذشته آیین‌نامه کمیته ملی المپیک تصویب کردیم و در مجمع عمومی تصویب شد. به نظر من مبنا مجمع امروز نیست و مبنا زمان پاسخگویی IOC  است. زمانی که تاییده IOC   را دریافت کنیم بعد در زمانی که مجمع تصمیم گرفت، بعد از بازی‌های آسیایی انتخابات را برگزار کنیم. اگر به کارشناسی و نقد نیز بگذاریم برگزاری انتخابات در کوران اردو و آمادگی مسابقات بازی‌های آسیایی مناسب نیست و اگر در برج 3، 4 جابه‌جایی داشته باشیم، طبیعی است نقص‌های به وجود بیاید و ما دوست داریم کاروان‌مان نتیجه بگیرد. این بحث‌ها بود و در نهایت تصمیم به برگزاری انتخابات بعد از بازی‌های آسیایی گرفته شد.

وی در مورد اختلافش با رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد:

دبیر یکی از نوابغ کشتی ایران و مدیری بسیار زحمتکش است. کشتی ورزش اول ماست و مطابق بودجه‌ای که از طریق کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان دریافت می‌کند، از لحاظ عددی هم در اولویت است. از لحاظ توان پولی که در اختیار کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است، شرایط همین است و می‌توان بهترین اختصاص را به کشتی داد.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص اشاره‌ای که به دوران حضور رئیس فدراسیون کشتی در این کمیته کرد، گفت:

منظورم این بود دبیر زمانی نایب رئیس کمیته ملی المپیک بوده، همین چالش‌ها را داشته و در تصمیم‌گیری‌ها دخالت داشته است. خادم هم درباره بودجه درخواست داشت که ما بررسی کردیم و دیدیم برآورده کردن چنین درخواستی میسر نیست.

علیپور در مورد اینکه دبیر اعلام کرد کشتی با تیم سوم خود در بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد:

از این موضوع اطلاع ندارم و باید از خودش سوال کنید.

وی درباره کنایه رئیس فدراسیون کشتی با گفتن این موضوع که نمی‌خواهد با وزیر ببندد، عنوان کرد:

متوجه این موضوع نشدم و برای اولین بار این را می‌شنوم. 30 سال است که شعار می‌دهیم یک ورزشی به‌عنوان وزیر ورزش انتخاب شود و این اتفاق خوب حالا افتاده است. حمید سجادی قهرمان ملی است که دو بار در المپیک دویده و مدال طلای قاره آسیا را دارد. در تاریخ نداشتیم که یک وزیر با این کارنامه، به این جایگاه برسد و از او دفاع می‌کنیم.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه آیا ناراحتی از مباحث مطرح شده باعث شد وزیر ورزش و جوانان، خیلی زود مجمع عمومی این کمیته را ترک کند یا خیر، بیان کرد:

خیر. به نظرم او برنامه‌های دیگری دارد و روی زمان جلسه حساب کرده بود.

وی در مورد بحث خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس تصریح کرد:

همه باشگاه‌ها در ایران محترم هستند. استقلال و پرسپولیس محبوب هستند، مخصوصا پرسپولیس که 40،50 میلیون هوادار دارد و قابل تحسین است. تمام مشکلات پرسپولیس اما، 10روز پیش یا یک ماه پیش بوجود نیامده است و سال‌های سال تلنبار شده است. نباید انتظار داشته باشیم در 6 ماه آینده و حتی یکسال آینده حل شود. برخی‌ها قول می‌دهند ولی فکر نکنم تا یکسال آینده همه مشکلات حل شود. مشکلی که در 30 سال گذشته جمع شده، بگوییم در 6 ماه آینده حل می‌شود، کار سختی است. از طرف دیگر، باید به دولت گفت شما به تولید کننده تسهیلات می‌دهید، ما هم می‌توانیم ادعا کنیم تولید نشاط می‌کنیم که یک نوع مسئله فرهنگی است. ما تولید لبخند می‌کنیم و نشاط به خانواده‌ها می‌دهیم! چطور می‌توانید 30،40 میلیون را از خانه‌های‌شان بیرون بکشانید و لبخند را به آنها بدهید تا یک شب را به شادی بگذرانند. اگر دولت به همه بگوید رایگان خانه می‌دهیم فکر نکنم آنقدر آدم بیرون بیاید و خوشحالی کنند. این دو باشگاه (پرسپولیس و استقلال) حداکثر 150 میلیارد تومان بدهی دارند، وام 20 ساله دهید و بدانید کار سختی نیست. بازپرداخت طولانی برای همه است و می‌توانند برای این دو باشگاه هم در نظر بگیرند.

علیپور خاطرنشان کرد:

اگر وام 20 ساله بدهند باشگاه می‌تواند سالی 4،5 میلیارد تومان از این وام را پس بدهد. این مقدار برای باشگاه سخت نیست. چرا باید قرارداد 30 میلیاردی برانکو روی سرمان بیاید یا بازیکن و مربی خارجی دیگری؟ بحث وام را کنار بگذاریم، بحث بورس مطرح می‌شود. امیدوارم در بورس اتفاق خوبی بیفتد و سهام فروخته شده مبلغی را به باشگاه بازگرداند. این مسئله به مدیران آرامش می‌دهد تا زمان طولانی‌تر بمانند. اگر این اتفاق بیفتد صد در صد می‌توانند امکانات بهتری برای باشگاه بیاورند.

اخبار داغ 

پیشنهاد وسوسه‌ انگیز به مهدی سیدعلی؛ دربی را سوت بزن و خداحافظی کن! دراگان اسکوچیچ ارزان‌ ترین مربی در جام جهانی 2022 فسخ قرارداد اسپانسرینگ روبرت لواندوفسکی با هواوی به دلیل ارتباط با ارتش روسیه هری کین از رکورد گلزنی تیری آنری در لیگ برتر عبور کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از رفتار باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال در صدور بیانیه‌های اعتراضی انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده درباره ابهام نسبت به قانون سازمان لیگ درباره جایگاه تیم‌های هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابهامی در مصوبه هیئت رئیسه وجود داشت. در این مصوبه صراحتاً آمده بود که در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است و بحث بازی مستقیم در میان نبود. این مصوبه متعلق به دوره قبل از هیئت رئیسه فعلی بود و اصلاح نشده بود. سازمان لیگ این ابهام را برطرف کرد.

وی در مورد جرایم سنگینی که سازمان لیگ برای باشگاه‌های بیانیه‌نویس در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به جمع‌بندی رسیدند که رفتارها در فوتبال حرفه‌ای نباید به این شکل باشد. برخی باشگاه‌ها در دقیقه 20 بیانیه می‌دادند و برای بیانیه‌نویسی، مسابقه‌ای بین باشگاه‌ها ایجاد شده بود. هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه‌ای که تعداد قابل توجهی از اعضا در آن شرکت کرده بودند، خواستند که این مسئله ساماندهی شود.

قانون جدید سازمان لیگ؛ پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت و شفافیت

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: جرایمی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شد که در صورت تکرار، مبلغ آن بیشتر می‌شود. تنبیهات انضباطی در حد محرومیت توسط کمیته انضباطی اعمال می‌شود. انتظار می‌رود همه باشگاه‌ها برای آرامش فضا، اعتراض‌های خود را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده با بیان اینکه دست باشگاه‌ها از طریق قانون باز است، گفت: اعتراض باشگاه‌هایی که فکر می‌کنند حقی از آنها ضایع شده است، در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. در این شرایط نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم