Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با هفته منابع طبیعی و درختکاری، همکاری صنایع مختلف با دانشگاه صنعتی سهند با کاشت نهال ارزش‌گذاری شد.

احمدرضا مصطفی قره باغی، رئیس دانشگاه صنعتی سهند، در این مراسم، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی سهند به خاطر ماهیت خود، ارتباط با صنایع را در اولویت خود قرار داده و در این راستا به همکاری‌های پژوهشی و فناوری بین دانشگاه و شرکت‌های مرتبط اهمیت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در راستای تقویت این ارتباط، تصمیم بر این شد تا در هفته درختکاری وهمزمان با حضور صنایع مختلف، نهال هایی به عنوان نماد صنایع در دانشگاه کاشته شود که این امر نوعی ارزش‌گذاری به فعالیت و همکاری صنایع با دانشگاه است.

در ادامه، امیر رضوانی مقدم، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سهند نیز با اشاره به اهمیت درخت و درختکاری، گفت: حیات کره زمین بر پایه درخت و تولید اکسیژن توسط آن است.

وی با اشاره به ماهیت صنعتی بودن دانشگاه سهند، افزود: امروز مدیران و مسئولان صنایع استان را به دانشگاه دعوت کردیم تا با همکاری یکدیگر کاشت نهال و درخت را در دل دانشگاه صنعتی سهند انجام دهیم و به عنوان نماد هر صنعت، یک درخت در دانشگاه کاشته شوند.

رضوانی مقدم، در خصوص وضعیت این دانشگاه، گفت: ۱۰ دانشکده مختلف با نزدیک به ۵۰۰۰ دانشجو در دانشگاه صنعتی سهند فعالیت می‌کنند که بالغ بر نیمی از آن‌ها در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: بنا بر آخرین رتبه بندی جهانی دانشگاه های جوان دنیا، دانشگاه صنعتی سهند موفق به کسب رتبه ۱۹۳ در دنیا کردیده است.

د

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه صنعتی سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی