Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:10:40 GMT

استاندار: توسعه فضای سبز در آذربایجان‌غربی ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۱۷۳۸

استاندار: توسعه فضای سبز در آذربایجان‌غربی ضروری است

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز سه شنبه در مراسم کاشت نهال سیب و گیلاس در محوطه استانداری آذربایجان غربی افزود: باید با یک برنامه منسجم و جهشی به دنبال توسعه عرصه های جنگلی استان و رسیدن به میانگین مطلوب کشوری باشیم.

وی اضافه کرد: در کنار اقدامات سخت افزاری و برنامه ریزی برای توسعه از طریق نهادهای مسوول، فرهنگ سازی برای نهال کاری در سطح جامعه یک ضرورت اساسی به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به اینکه حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مساحت استان پوشش جنگلی دارد، صیانت از عرصه های جنگلی یکی از وظایف اصلی مردم و مسوولان است.

معتمدیان اظهار کرد: امسال با همکاری اداره کل منابع طبیعی و شهرداری ارومیه، یک میلیون و ۵۰۰ هزار نهال رایگان بین مردم شهرستان های مختلف به ویژه مرکز استان توزیع می شود که باید از این فرصت به شکل بهینه استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان غربی در این آیین ۲ اصله نهال در محوطه استانداری غرس کرد.

هفته منابع طبیعی از ۱۴ اسفندماه جاری آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان ارومیه شهرداری ارومیه استانداری آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان ارومیه آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان ارومیه شهرداری ارومیه استانداری آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر و مصدومیت ۵ نفر بر اثر تصادف در محور سرو ارومیه خبر داد.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی، از جان باختن یک نفر و مصدومیت ۵ نفر بر اثر تصادف در محور سرو ارومیه خبر داد.

وی افزود: این تصادف در محور سرو ارومیه و بین دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو پارس، نزدیک ایست بازرسی و سه راهی مارمیشو رخ داد که یکی از سرنشینان در صحنه فوت و با تأیید کارشناسان اورژانس تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: ۵ مصدوم این حادثه که وضعیت بالینی مساعدی نداشتند با مراقبت‌های پیش بیمارستانی توسط واحدهای عملیاتی اورژانس، به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند.

کد خبر 751215

دیگر خبرها

  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)