Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:37:02 GMT

مخالفت شهردار بندرعباس با اجرای طرح فعلی بی آر تی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۲۱۵۵

مخالفت شهردار بندرعباس با اجرای طرح فعلی بی آر تی

به گزارش ایرنا، مهدی نوبانی شامگاه سه شنبه در یک نشست خبری افزود: شاید کار طراحان و مشاور از نظر فنی مشکلی نداشته باشد اما برای اجرای این طرح، به شرایط آب و هوایی بندرعباس توجه نشده است و این طرح موجب آزار و نارضایتی مردم خواهد شد اما اجرای آن در سایر مسیرها قابل بررسی است.

وی طرح ۳۰میلیارد ریالی آبنمای موزیکال در پارک دباغیان را یکی دیگر از طرح های کارشناسی نشده دوران مدیریت قبلی شهرداری دانست و اضافه کرد: راه اندازی مجدد آبنمای موزیکال ۴۵میلیارد ریال و نگهداری آن ماهانه ۶۰۰میلیون ریال هزینه دارد که غیرقابل توجیه است و به همین دلیل به عنوان یک آبنمای معمولی (غیرموزیکال) دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بندرعباس در تکمیل مباحث این بخش، از تشکیل چندین پرونده حقوقی برای برخی قراردادها و اقدامات انجام شده در دوران مدیریت قبلی شهرداری خبر داد.

نوبانی همچنین در تشریح عملکرد پنج ماهه خود از زمان تصدی شهرداری اظهار داشت:  ستاد استقبال از بهار  حدود ۲۰روز قبل  تشکیل شد تا شرایط برای میزبانی مناسب از مهمانان نوروزی فراهم شود.

وی تامین ۹۵ درصدی روشنایی پارک‌های ساحلی، ۸۰ درصدی پارک‌های محله‌ای، نورپردازی پل‌ها و میادین شهر و رنگ آمیزی جدول ها را بخشی از کارهای انجام شده اعلام کرد.

نوبانی کاشت گل های فصلی در بلوارهای اصلی، کاشت دو  هزار و ۲۰۰اصله نهال بومی و درختان ثمرده در سطح شهر، حذف درخت کونوکارپوس از نقاطی که آسیب رسان است و روکش و لکه گیری آسفالت خیابان ها و تکمیل و بهره برداری از روگذر میدان قدس را بخش دیگری از کارهای انجام شده اعلام کرد.

شهردار بندرعباس ساخت پل های شهرک پیامبر اعظم (ص) و مهرگان و شهربازی جدید بندرعباس که محل آن در بلوار خلیج فارس و مجاور پارک جنگلی قطعی شده است را از برنامه های بعدی شهرداری دانست.

نوبانی در پاسخ به پرسشی درباره رها کردن طرح های اجرا شده در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس که بیش از ۸۰درصد پیشرفت دارند اظهار داشت: پیمانکار بابت کارهای انجام شده مطالبات زیادی از شهرداری دارد و حاضر به ادامه همکاری نیست.

وی مجموع بدهی های شهرداری بندرعباس  را بیش از ۱۵هزار میلیارد ریال اعلام کرد که دو هزار و ۲۰۰میلیارد ریال آن دیون حق بیمه پرداخت نشده سال‌های گذشته به تامین اجتماعی است.

شهردار بندرعباس دلیل ناتمام ماندن بازارچه و نمایشگاه صنایع دستی در محل بازار ماهی فروشی قدیم و بوستان مجاور آن را مخالفت ستاد اجرایی با ادامه کار و طرح مساله مالکیت بر آنها دانست.

نوبانی تصریح کرد: بوستان و بازارچه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی دو نیاز مهم شهر بندرعباس است که انتظار می رود با همدلی و تعامل بیشتر به سرانجام برسند.

شهردار بندرعباس پیش از طرح مسائل شهری از برگزاری جشنواره فیلم ۱۰۵ثانیه ای به مناسبت یکصد و پنجمین سالگرد تشکیل شهرداری بندرعباس خبر داد.

وی گفت: رسیدن ۱۰۵اثر به جشنواره ای با همین نام از اتفاقات جالب بود که در نهایت ۵۰اثر برای داوری نهایی انتخاب شدند.

نوبانی اضافه کرد:این جشنواره با همکاری انجمن سینماگران برگزار و ۱۸ اسفند پس از نمایش آثار راه یافته به جشنواره ، برگزیدگان معرفی و تقدیر می شوند.

برچسب‌ها شهرداری بندرعباس هرمزگان جشنواره بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری بندرعباس هرمزگان جشنواره شهرداری بندرعباس هرمزگان جشنواره بندرعباس شهردار بندرعباس انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدررفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو ، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد جمعا 80 هزار لیتر گازوئیل قاچاق ،مقادیری مشروبات الکلی ، 423 جفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد 5 دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و 10 فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، اظهار داشت : در این رابطه تعداد 137 نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی های لازم جهت طرد آنان انجام شده است .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرحهای عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها ، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس