Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@21:32:07 GMT

صدور رای شکایت زاکانی از مهاجری

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۲۳۰۹

صدور رای شکایت زاکانی از مهاجری

محمد مهاجری در نامه ای خطاب به رئیس مرکز پژوهش های مجلس از اعلام رای شکایت زاکانی علیه خبر داد.

به گزارش جمهوریت، متن نامه محمد مهاجری چنین است:

به : رئیس محترم مرکز پژوهش‌های مجلس

موضوع: تخلف و اقدامات غیر قانونی آقای ع_ز

با سلام

رئیس سابق آن مرکز (موسوم به آقای علیرضا زاکانی) در زمان تصدی خود در اقدامی غیرقانونی تعداد معاونت‌های مرکز پژوهش‌ها را (بدون موافقت هیأت امنا) به دو سه برابر رساند و ضمنا تعداد زیادی کارمند استخدام کرد و دفتری نیز در قم تأسیس نمود و گروهی را در آن‌جا به کار گرفت که خوشبختانه با رسانه‌ای شدن آن، موضوع اخیر مسکوت ماند اما تاثیر رفتار غیرقانونی در تأسیس معاونت‌ها و استخدام چندصدنفر به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز پژوهشها در زمان آقای زاکانی از من، که خبر اقدام غیرقانونی‌اش را منتشر کردم، شکایت کرد و مدعی شد نشر اکاذیب کرده‌ام. دادسرای محترم رسانه با احضار من، مستنداتی را که ارائه کردم و همگی برگرفته از اظهارات نمایندگان محترم و البته اطلاعاتی بود که کارکنان خدوم، متدین و متعهد مرکز پژوهش‌ها در اختیارم گذاشته بودند، بررسی کرد و پرونده را برای صدور رأی به دادگاه فرستاد.

پرونده در یکی از شعب دادگاه کیفری دو تهران مطرح شد و قاضی محترم با استماع سخنانم و ملاحظه لایحه دفاعیه حکم برائت را صادر کرد.

از آن‌جا که این حکم برائت، منطقا به این معناست که اطلاعات من درست بوده و رئیس قبلی مرکز پژوهش‌ها تخلف کرده است، انتظار می‌رود گزارشی از فعالیت غیر قانونی مشارالیه و اقدامات خودتان در راستای رفع تخلف را در اختیار افکار عمومی قرار دهید.

هرچند کنار رفتن آقای زاکانی به عنوان مدیری ناکارآمد مورد استقبال بسیاری از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها قرار گرفت، بازگشت حقوق از دست رفته بیت‌المال و انحلال معاونت‌های غیرقانونی، موضوعی نیست که بتوان از آن چشم‌پوشی کرد. اتلاف و تضییع بیت المال نباید مشمول مرور زمان شود.

منتظر پاسخ جنابعالی هستم.

محمد مهاجری

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد مهاجری علیرضا زاکانی مرکز پژوهش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در یک نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد که امروز در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شبکه‌ای از ارتباط انسانی بین دانش‌آموزان سمپاد در دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد مدنظر است.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد شبکه خوبی از ارتباط انسانی بین دانش‌آموزان مدارس سمپاد و سایر مدارس ایجاد می‌کند؛ شبکه‌ای که قرار است بذر پژوهش‌های آینده و علمی کشور باشد. دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد از رشد کیفی و کمی خوبی برخوردار است که پس از وقفه ده ساله قرار است برگزار شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان مدارس سمپاد و سایر دانش‌آموزان خوش‌فکر مدارس شرکت می‌کنند، اظهار کرد: دانش‌آموزان توانمندی‌ها و دستاورد‌های پژوهشی خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند و ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند.

یاوری با اشاره به اهداف نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد، ادامه داد: دانش‌آموزان با گفت‌وگو با افراد متخصص کاربرد دستاورد‌های پژوهشی خود را بهتر درک می‌کنند.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شبکه خوبی از ارتباط انسانی بین دانش‌آموزان مدارس سمپاد و سایر مدارس ایجاد می‌کند، شبکه‌ای که قرار است بذر پژوهش‌های آینده و علمی کشور باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟