Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:43:47 GMT

واردات نفت و گاز از روسیه ممنوع خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۲۳۹۰

واردات نفت و گاز از روسیه ممنوع خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزیر کار انگلیس از ممنوعیت تدریجی واردات گاز و نفت از روسیه خبر داد. وزیر کار انگلیس تاکید کرد: وابستگی خود به گاز روسیه را به تدریج تا پایان سال ۲۰۲۲ متوقف خواهیم کرد.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نیز امروز در سخنانی اعلام کرد: نیاز آشکار به توقف اتکا به نفت و گاز روسیه وجود دارد، حتی اگر برای برخی دشوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد، ممنوعیت واردات نفت روسیه تنها اولین قدم است.

لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس نیز در مجلس عوام این کشور گفت: واردات نفت از روسیه را به‌طور کامل و برای اعمال فشار بر مسکو ممنوع خواهیم کرد.

رئیس مجلس عوام انگلیس هم در نشست جاری خود در خصوص تحولات اوکراین خطاب به زلنسکی گفت: ما نمی‌خواهیم کشورمان را از دست بدهیم همانطور که شما حاضر نشدید کشورتان را به دست نازی‌ها ببازید.

کِر استامِر رهبر حزب کارگر در نشست جاری در مجلس عوام انگلیس هم گفت: ما متحد هستیم تا پوتین را منزوی کنیم و از فلج شدن اقتصاد روسیه حمایت کنیم.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین امروز در سخنانی از طریق تماس ویدئویی برای نمایندگان مجلس عوام انگلیس سخنرانی کرد.

کد خبر 5442539

منبع: مهر

کلیدواژه: اوکراین ولودیمیر زلنسکی روسیه بوریس جانسون مجلس عوام انگلیس پوتین لیز تراس جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین روسیه آخرین اخبار اوکراین ایالات متحده امریکا ولادیمیر پوتین عراق فلسطین رژیم صهیونیستی کی یف مسکو مذاکرات وین ولودیمیر زلنسکی مجلس عوام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده

عباس علی‌آبادی در حاشیه همایش ایران و چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده چه زمانی ابلاغ خواهد شد و چرا در این زمینه ابهام وجود دارد، گفت: در مورد خودرو‌های کارکرده دولت یک لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشت اش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.

وی افزود: آیین نامه خودرو‌های کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

علی آبادی تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغیه نباشد نمی‌توانم سوالات را شما پاسخ دهم و باید منتظر باشم نظر دولت را دریافت کنم، چون نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید ببینیم دولت در مجموع با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها چه مصوبه‌ای می‌دهد. خواهش می‌کنم صبور باشید، به زودی این موضوع روشن می‌شود.

وزیر صمت بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت خودرو‌های کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی آماده و مصوبات در حال اجرا است. اگر شخصی پیشنهادی در این زمینه دارد می‌تواند به بخش مربوطه در معاونت حمل و نقل مراجعه کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • تصویب ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه در سنای آمریکا
  • تصویب لایحه جنجالی در سنای آمریکا؛ واردات اورانیوم از روسیه ممنوع شد
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • سنای آمریکا واردات اورانیوم از روسیه را ممنوع کرد
  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس