Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-28@09:54:52 GMT

سیستم امنیتی توییتر دربرابر زورگویی اینترنتی

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۲۶۸۰

سیستم امنیتی توییتر دربرابر زورگویی اینترنتی

ایتنا- شرکت توییتر به تازگی دسترسی به وضعیت امن را در شبکه اجتماعی خود افزایش داده است تا بخش عمده‌ای از کاربران این شبکه بتوانند از قابلیت‌های این سیستم بهره‌مند شوند. شرکت توییتر به تازگی دسترسی به وضعیت امن را در شبکه اجتماعی خود افزایش داده است تا بخش عمده‌ای از کاربران این شبکه بتوانند از قابلیت‌های این سیستم بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، این قابلیت که پیش از این به صورت محدود به کاربران این شبکه اجتماعی عرضه شده بود هم اکنون به صورت رسمی بر روی 50 درصد از کل حساب‌های کاربری در چندین کشور فعال شده‌ است.
 
کشورهای یاد شده شامل استرالیا، نیوزلند، ایرلند، انگلستان، آمریکا، کانادا هستند و به نوعی بخش بزرگی از جامعه انگلیسی زبان توییتر را تشکیل می‌دهند تا بعد از دوره بتای اولیه ماه سپتامبر، نخستین میزبانان این طرح باشند.
 
وضعیت امن توییتر یک تنظیمات خاص است که موجب می‌شود تا کاربر بتواند شاهد مسدود شدن حساب‌های کاربری‌ای باشد که توییتر سابقه زبان مخرب را در آن‌ها ثبت کرده است.
     
در این صورت این حساب‌های کاربری برای هفت روز امکان تماس با شما را نخواهند داشت و به نوعی راهی برای کاربران است تا توییت‌هایی که سوال‌برانگیز به نظر می‌رسند را بررسی کرده و در صورت نیافتن هیچ مشکلی، حساب کاربری مربوط به آن‌ها را بازگشایی کنند.
 
البته حساب‌های کاربری نزدیک به یک حساب که صاحب حساب به صورت منظم با آن‌ها تعامل دارد به صورت خودکار بلاک نخواهند شد و یک پیام برای دریافت تائید این موضوع به کاربران ارائه خواهد شد.
 
این اقدام توییتر جهت کاهش میزان سواستفاده و زورگویی اینترنتی در این شبکه اجتماعی است و در فازهای اولیه، بازخورد خوبی نسبت به آن صورت گرفته بود.
 
این شرکت از زمان شروع اولیه این طرح در ماه سپتامبر متوجه شده است که برخی از افراد برای مقابله با این زورگویی‌ها نیاز به کمک خارجی دارند و مسلما چنین ساختاری می‌تواند نقش آن کمک خارجی را برای افراد ایجاد کند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: توییتر حساب های کاربری شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند

به گزارش خبرنگار محمدعلی زلفی گل صبح شنبه طی آغاز سفر یک روزه به کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج افزود: شاهد خیزش‌های دانشجویی و دانشگاهیان در دنیا برابر جنایات اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه هستیم.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان برابر این نسل کشی مقاومت می‌کنند. ابراز داشت: ادامه این خیزش‌های خودجوش معادلات را عوض خواهد کرد.

زلفی گل گفت: ضمیر آگاه مردم در برابر این جنایات قابل ستایش است و وجدان بیداری که در نقاط مختلف جهان از مظلومان دفاع می‌کنند را می‌ستاییم.

وزیر علوم با بیان اینکه این خیزها در برابر نسل کشی‌ها و کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان می‌تواند آغازگر سیر تحولات جهانی باشد، ابراز داشت: این مهم سبب می‌شود تا دنیا مقابل جنایات اسرائیل موضع گرفته و بیداری ملت‌های آزاده را شاهد باشیم.

کد خبر 6089651

دیگر خبرها

  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو | اینفوگرافیک