Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، هفتمین  رویداد استارتاپی ارائه نیازهای فناورانه صنایع کوچک و متوسط استان در شیراز برگزار شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس سه‌شنبه ۱۷ اسفند در حاشیه این رویداد با اشاره به  حمایت‌ها از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها، گفت: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط بیشتر از گذشته نیازمند استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها و واحدهای دانش بنیان برای افزایش بهره وری  تولید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهرام کمال‌زاده یکی از مأموریت‌های این شرکت در راستای تقویت و حمایت از صنایع و رفع موانع تولید را حمایت از رویدادهای استارتاپی اعلام کرد و افزود: در این زمینه تاکنون ۷رویداد استارتاپی باحمایت این شرکت برگزار شده است.

او با بیان اینکه برگزاری رویدادهای استارتاپی به منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها و تسهیل انجام فرایند رشد آن‌ها در بازار در اولویت برنامه‌های حمایتی این شرکت قرار دارد، گفت: با توجه به تحولات روز افزون در فناوری‌ها، واحدهای صنعتی کوچک و متوسط بیشتر از گذشته نیازمند استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها و واحدهای دانش‌بنیان برای افزایش بهره‌وری تولید هستند.

کمال‌زاده افزود: تاکنون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از ۱۵۰گروه برگزیده استارتاپی حمایت کرده است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهار کرد: در شش دورت قبلی، رویدادهای استارت آپی که باحمایت این شرکت برگزار شده، با ارزش ریالی بیش از ۷۰ میلیارد ریال قرارداد، بین شرکت‌های ارائه دهنده استارتاپ با واحدهای صنعتی منعقد شده است.

او در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فن بازار منطقه‌ای فارس و حمایت‌های این شرکت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از توسعه فناوری در واحدهای صنعتی، گفت: با فعالیت این فن بازار در هفتمین سال گذشته،۱۹۰ قرارداد بازاریابی و فروش فناوری توسط واحدهای ارائه دهنده فناوری با بخش صنعت و نیز ۸۰ قرار داد سرمایه گذاری و جذب سرمایه بین واحدهای صنعتی و شرکت‌های فناور، در حوزه فناوری‌های نوین انجام شده و فن بازار فارس موفق به کسب عنوان برتر  در سه دوره، شده است.

کمال‌زاده افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از طرح‌های فناورانه در واحدهای صنعتی حمایت می‌کند.

او همچنبن با اشاره به برگزاری این رویداد استارتاپی با اشاره به حضور برخط اساتید دانشگاه و شرکت‌های دانش بنیان از سراسر کشور از طریق فضای مجازی در این رویداد، گفت: در این رویداد شتابی بیش از ۲۰ استاد دانشگاه و شرکت فناور آمادگی خود را برای رفع نیاز صنایع کوچک و متوسط استان اعلام کردند.

کمال‌زاده خاطرنشان کرد: از یک ماه پیش فرایند شناسایی نیازهای صنایع کوچک و متوسط استان در ۳۱ محور آغاز و فهرست این نیازها به شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه‌ها و هسته‌های فناور برای بررسی ارسال شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ث، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه را از اهداف برگزاری این رویداد برشمرد و گفت: صنایع غذایی، بسته بندی، گیاهان دارویی و بهداشتی، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع شیمیایی و فلزی از محورهای این رویداد شتابی بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت شهرک های صنعتی فارس شيراز استارتاپ شرکت شهرک های صنعتی فارس رویداد استارتاپی دانش بنیان واحدهای صنعتی کوچک و متوسط صنایع کوچک استارتاپ ها کمال زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با آقای «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفتگو کرد. دکتر امیرعبداللهیان توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

آقای «انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.‌

کد خبر 6092645

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال