Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:54:44 GMT

خبرنگاران قمی در محوطه تاریخی گنبد سبز درخت کاشتند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۳۰۸۷

خبرنگاران قمی در محوطه تاریخی گنبد سبز درخت کاشتند

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم با حضور در محوطه تاریخ گنبد سبز به مناسبت روز درختکاری و شرکت در پویش درخت دوستی بنشانیم مباردت به کاشت تعدادی درخت مثمر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد، مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در حاشیه این مراسم با تقدیر از حضور خبرنگاران استان در مراسم کاشت درخت اظهار داشت: یکی از مکان‌هایی که ضرورت دارد فضای سبز آنها تقویت شود مکان‌های تاریخی و فرهنگی شهر، همانند محوطه تاریخی گنبد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ درختکاری نقش مؤثری دارند و امید است توسعه فضای سبز شهر قم روز به روز افزایش یابد چرا که این امر موجب نشاط و شادابی شهروندان خواهد شد.

این برنامه که به همت خانه مطبوعات استان قم تدارک دیده شد، اصحاب رسانه که به همراه خانواده‌های خود در این مراسم شرکت کرده بودند پس از کاشت درخت از مجموعه تاریخی گنبد سبز بازدید کردند.

مجموعه تاریخی باغ گنبدسبز، شامل یک باغچه به نام باغ سبز و سه مقبره با گچبری منحصر به فرد است و سه گنبد این مجموعه محل دفن خاندان صفی از فرمانروایان قم در قرن هشتم است.

کد خبر 5442555

منبع: مهر

کلیدواژه: کاشت نهال و درخت قم خبرنگاران بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه درختکاری گرد و غبار سفر استانی عکس استانها شیوع کرونا جهاد تبیین نوروز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۱ اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان با حضور و مشارکت بسیار خوب مردم برگزار شد که در این دوره از انتخابات حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند، افزود: این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6090408

دیگر خبرها

  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • محوطه تاریخی که به تازگی در اصفهان کشف شد
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)