Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان توضیحاتی مزاحمت مراحمان تلفنی اورژانس و جزئیات آن را تشریح کرد.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: آمار مزاحمان تلفنی مشخص است اما اینکه در آن طرف خط چه کسی حضور دارد برای ما در اورژانس معلوم نیست.

وی تصریح کرد: برخی از مزاحمان تلفنی سازمان اورژانس پس از تماس حرف نمی‌زنند و عده‌ای هم که صحبت می‌کنند قابل احصاء نیست که فردی که پشت خط تماس اورژانس کودک یا فرد بزرگسال قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان اورژانس کشور همچنین یادآور شد: تعدادی از پرونده مربوط به مزاحمان تلفنی به قوه قضائیه ارجاع شده است و خوشبختانه قوه قضائیه هم همکاری خوبی با اورژانس دارد و پیگیری خوبی دارد.

وی تاکید کرد: بخش حقوقی سازمان اورژانس کشور پرونده مربوط به برخی از مزاحمان تلفنی را به قوه قضائیه منتقل کرده و در صورت تعیین مجازاتهای بازدارنده قطعا شاهد کاهش مزاحمتهای تلفنی اورژانس کشور خواهیم بود.

اغلب مزاحمت‌های تلفنی اورژانس از روی ناآگاهی است

خالدی در ادامه اضافه کرد: بسیاری از مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس نا آگاهانه و از سر نادانی است و شاید افراد نمی‌دانند که مزاحمت آن‌ها چه مخاطراتی را به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: مردم نباید فراموش کنند که وقتی شماره تلفن سازمان اورژانس را به هر دلیلی اشغال می‌کنند، مشکل فردی که دچار مصدومیت یا معلولیت شده باشد و نیاز به دریافت کمک فوری اورژانس داشته باشد، حاد شده و او را دچار مشکلات متعدد و بیشتر می‌کند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: والدین باید فرزندان خود را از مخاطرات اشغال نگه‌داشتن خط ارتباطی اورژانس آگاه کرده و از وقوع چنین مزاحمتهایی جلوگیری کنند؛ البته همانطور که گفته شد، تشخیص اینکه مزاحمت تلفنی از طرف کودکان یا بزرگسالان است، کار سختی به شمار می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اورژانس مزاحم تلفنی قوه قضائیه سخنگوی سازمان اورژانس کشور تلفنی اورژانس مزاحمان تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی تصادف یک دستگاه تریلی و پراید در جاده حمیدیه، شش نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۰ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در جاده حمیدیه به سوسنگرد روبه‌روی پیچ سید جابر شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: با اطلاع اورژانس به سرعت تیم‌های عملیاتی به محل اعزام و مصدومان از جمله دو مرد ۳۳ و ۴۸ ساله و چهار زن ۸، ۳۷، ۳۷ و ۵۶ ساله پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: همچنین صبح امروز حمله قلبی یک زن ۶۰ ساله در گتوند به اورژانس اطلاع داده شد که با استفاده از هلیکوپتر اورژانس بیمار به سرعت جهت درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

کد خبر 748460

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس