Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:25:24 GMT

باید تولیدات مختلفی در فضای مجازی داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۳۶۴۵

باید تولیدات مختلفی در فضای مجازی داشته باشیم

ایسنا/زنجان مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: با ابزارهای هنری، خوشنویسی، سینما، تئاتر و نقاشی باید اصول اسلامی، آیات و احادیث، بیانات معصومین و سیره معصومین (ع) را تبیین کرده و به دست قشرهای مختلف برسانیم.

محمودرضا برازش شامگاه روز گذشته (۱۷ اسفندماه) در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی با بیان اینکه باید شاکر باشیم که توفیق داریم تا در خدمت اهل بیت (ع) باشیم، اظهار کرد: وظیفه ما این است که با کلام معصومین (ع) آشنا شده و بعد آنها را با شیوه‌های فرهنگی و هنری به اطلاع مردم برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم وقتی از فواید سخنان و بیانات معصومین (ع) مطلع شوند، تبعیت خواهند کرد که ما باید به طرق مختلف و با ابزارهای مختلف این کار را انجام دهیم، افزود: با ابزارهای هنری، خوشنویسی، سینما، تئاتر، نقاشی باید اصول اسلامی، آیات و احادیث، بیانات معصومین و سیره معصومین (ع) را تبیین کرده و به قشرهای مختلف مردم اعم از کودک، نوجوان تا متخصصان در اقصی نقاط دنیا برسانیم.

این مسئول تصریح کرد: نوشتن، پایه خیلی از موارد است و در واقع یک متن و محتوای خوب می‌تواند متنی باشد برای تولید فیلم، تئاتر و بستری برای یک شاعر و حتی یک نقاش بر مبنای یک متن خوب.

برازش ادامه داد: در این زمانه با توجه به اهمیت زیاد فضای مجازی، یکی از وظایف ما حضور موثر در آن است که باید تولیدات مختلفی در فضای مجازی داشته باشیم. همچنین بنیاد امام رضا (ع) این وظیفه را دارد که با ابزارهای مختلف در خدمت فرهنگ و هنر رضوی باشد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) با اشاره به برگزاری جشنواره شعر رضوی، فیلم رضوی، تئاتر رضوی، خوشنویسی و میراث مکتوب در استان‌های مختلف، عنوان کرد: همه استان‌ها به طرق مختلف سعی دارند ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دهند و وظیفه ما این است که کمک کنیم جوانان، بزرگان و افراد مستعد هنر و ارادت‌شان را به این سمت متمایل شود که یکی از این راه‌ها برگزاری جشنواره‌ها و ترغیب افراد به این سمت و سو است.

در ادامه نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان نیز با اشاره به نامه امام‌رضا (ع) به عبدالعظیم حسنی از شاگردان برجسته امام رضا (ع) و حدیث امام، اظهار کرد: اگر از همه ایرانی‌ها بپرسیم که شیرین‌ترین خاطره و لذت روحی و معنوی در چه مکانی و زمانی بکسب کرده‌اند، اکثرا زمانی که در حرم و زیارت اما رضا (ع) بوده‌اند را می‌گویند.

آیت‌الله علی خاتمی در توصیف حدیث امام رضا (ع) و با بیان اینکه شیطان در قرآن قسم خورده است که از ۶ جهت، پشت سر، پیش رو، سمت چپ، سمت راست، آسمان و زمین حمله خواهم کرد، تصریح کرد: حرف دروغ خود را نشان می‌دهد ولی گاهی انسان خود را به ناآگاهی می‌زند. همچنین خداوند به ما دو گوش داده و حداقل دو برابر صحبت کردن باید بشنویم.

امام جمعه زنجان درباره سبک زندگی رضوی نیز خاطرنشان کرد: منظور از سبک زندگی رضوی، دستورات اخلاقی و معارف دینی این امام همام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری بنیاد بین المللی امام رضا ع زنجان امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید