Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه هم‌زمان با هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، با حضور در پایانه شهید کلاهدوز به یاد کارکنان فوت شده در ایام همه‌گیری بیماری کرونا درخت غرس کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه در حاشیه مراسم کاشت درخت به یاد کارکنان فوت شده متروی تهران در ایام کرونا گفت: برگزاری این مراسم در راستای زنده نگه‌داشتن یاد همکارانی است که بر اثر ابتلا به کرونا از دیار فانی رخت بر بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ایام پاندمی بیماری کرونا ۱۱ نفر از پرسنل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بر اثر ابتلا به بیماری فوت کرده‌اند تصریح کرد: در کنار سنت خوب کاشت نهال که هرسال در این روزها انجام می‌شود؛ امروز با پلاک‌گذاری نهال‌ها به نام این افراد، می‌خواهیم نشان دهیم باورها و حس مسئولیت‌پذیری آنها برای همیشه در یاد و خاطره خانواده بزرگ شرکت بهره‌برداری مترو باقی خواهد ماند.

شایسته افزود: ریحانه شکری، محمد وحدانی، نوربخش تقوی، حمید قلی‌زاده، ابراهیم صادقیان، رهبر نصیری، زین‌العابدین اربابی، سید حمید طباطبایی پور، طیب اکبری، فرامرز پرهازه و آیدا اسدی همکارانی هستند که در جبهه خدمت‌رسانی به مردم در ایام کرونا جان خود را از دست دادند و این هفته به نام و یاد این عزیزان در پایانه‌ها و فضا بیرونی ایستگاه‌ها نهال غرس می‌شود.

گفتنی است، همانند سال‌های گذشته سنت حسنه کاشت نهال در پایانه‌ها و فضاهای بیرونی برخی از ایستگاه‌ها انجام و هزار اصله درخت غرس شد.

بیشتر بخوانید: افزایش ساعات کاری متروی تهران در روز‌های پایانی سال

 

انتهای پیام/

برچسب ها: متروی تهران کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: متروی تهران کرونا شرکت بهره برداری متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل گفت: برای غنی سازی زمین‌های دیم و کاشت درختان مثمر در زمین‌های شیب دار،  طرح توسعه باغات دیم در ۶۲ هکتار از منطقه لامسیرک شهر اردل انجام شد که پس از به اتمام رسیدن گود برداری کشاورزان بصورت خودجوش و با راهنمایی کارشناسان این مدیریت اقدام به کاشت هسته‌های بادام، نهال‌های انگور و انجیر کردند.
وحید طهماسبی افزود: در بازدید از این زمین‌ها ۷۵درصد از هسته‌ها و نهال‌های کاشته شده جوانه زدند.
وی گفت: این طرح شامل ۱۹هزار گود است که در پاییز سال ۱۴۰۲ انجام شده است.
طهماسبی ادامه داد: با اجرای این طرح از هدر رفت آب‌های روان و فرسایش خاک جلوگیری و افزایش تولیدات باغی و اشتغال زایی را به همراه داشته است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو