Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: امیدوارم هر چیزی که برای خودمان بخواهیم برای بقیه هم بخواهیم و این تفکر در بین همه روسای فدراسیون‌ها باشد تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

محسن رضوانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص حواشی و درگیری‌های لفظی که در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک رخ داد، اظهار داشت: من اسم این اتفاقات را درگیری نمی‌گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فرد خاص تلاش می‌کرد با خودخواهی مدام خودش صحبت کند. پول محدودی که کمیته ملی المپیک در اختیار دارد برای همه فدراسیون‌های المپیکی است و هر رئیس فدراسیونی‌ باید حد خودش را بداند. 

وی افزود: امیدوارم هر چیزی که برای خودمان می‌خواهیم برای بقیه هم بخواهیم و این تفکر در بین همه روسای فدراسیون‌ها باشد تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

رضوانی در خصوص وضعیت شنا در سال 1400 گفت: ما تا مهر ماه به خاطر کرونا ورزشی به نام شنا نداشتیم؛ اما دو رکورد B ورودی المپیک کسب کردیم. در مسابقات قطر و ابوظبی چند رکورد خوب توسط شناگران کشورمان به ثبت رسید. ما کار سختی در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو داریم؛ چرا که باید 3 رشته المپیکی را مدیریت کنیم؛ اما یک‌سی‌ام فدراسیون خاص پول نگرفته‌ایم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: به خاطر تحریم‌هایی که علیه کشورمان وجود دارد دچار مشکلاتی شده‌ایم. من به عنوان عضو هیئت اجرایی به دنبال این بودم که از جایگاهم سوءاستفاده نکنم. من در هیئت اجرایی به همه رشته‌ها نگاه یکسانی داشته‌ام؛ چون خودم ورزشکار بودم و الان هم که مدیر ورزشی هستم شرایط همه فدراسیون‌ها را درک می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در سال آینده مسابقات مهمی همچون کشورهای اسلامی، مسابقات انتخابی قهرمانی جهان، مسابقات قهرمانی جهانی، مسابقات کشورهای اسلامی و ... داریم و به همین خاطر کار سختی در پیش داریم.

 

بیشتر بخوانید: اعتراضات تند دبیر به هیئت اجرایی/ زمان انتخابات کمیته ملی المپیک مشخص شد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: محس رضوانی کمیته ملی المپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک رئیس فدراسیون فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج ورزشکار یونانی از المپیک به خاطر دوپینگ ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟