Web Analytics Made Easy - Statcounter

با معرفی انواع لباس مردانه که می‌توانید در تابستان بپوشید به شما کمک خواهیم کرد تا گزینه‌های به‌روز و مناسبی را در اختیار داشته باشید. فصل تابستان با گرمای آفتاب همراه است به همین علت لازم است علاوه بر اینکه استایل جذابی را در این فصل داشته باشید از گزینه‌های مناسب برای محافظت در برابر گرمای هوا هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با معرفی انواع لباس مردانه که می‌توانید در تابستان مورد استفاده قرار دهید به شما کمک می‌کنیم تا استایل‌های جذابی را از خود به نمایش بگذارید. شما می‌توانید تنها با خرید چند مورد ترکیب فوق العاده‌ای را در استایل‌های خود به وجود آورد.

پیراهن‌ تابستانی مردانه

برای خرید پیراهن‌ مردانه مناسب جهت استفاده در فصل تابستان توجه داشته باشید که الیاف تشکیل دهنده آنها از جنس طبیعی باشد و از خرید پیراهن با الیاف مصنوعی خودداری کنید. خرید پیراهن تابستانی با الیاف طبیعی به شما کمک می‌کند تا آزادانه حرکت کنید و کمتر دچار عرق شوید. پیراهن‌ تابستانی مردانه معمولا با پارچه‌های نخی و سبک‌تر تولید می‌شوند و نسبت به پیراهن ‌های معمولی گشاد هستند.

پیراهن جین مردانه

 پیراهن‌ جین گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در دورهمی‌های تابستان است. اگر تصمیم دارید از پیراهن‌ های جین در استایل تابستانه خود استفاده کنید لازم است به ضخامت آن دقت کنید. پیراهن‌ جین مردانه با ضخامت نازک گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در فصل تابستان است. برای استایل مردانه مناسب تابستان از پیراهن‌ جین به رنگ روشن استفاده کنید.

امروزه با وجود پیشرفت دنیای اینترنت و دیجیتال، آقایان برای خرید لباس نیازی به گشت و گذار در مراکز فروشگاهی نخواهند داشت. همچنین با توجه به حوصله کم آقایان برای خرید حضوری، انتخاب فروشگاه اینترنتی برای خرید انواع پوشاک مردانه گزینه مناسبی خواهد بود. خرید اینترنتی مدل‌های مختلف لباس مردانه می‌تواند یک راه حل ایده آل برای به حداقل رساندن میزان زمان مورد نیاز و حتی هزینه باشد ( مشاهده انواع لباس مردانه ). در هنگام خرید اینترنتی زمانی شما می‌توانید از لباس انتخابی خود احساس رضایت کنید که قبل از خرید حتما از تمامی جزئیات، مدل، جنس و سایز لباس اطلاعات کافی داشته باشید.

پیراهن‌ لنین 

پیراهن‌ لنین در کنار سادگی بسیار شیک و از جمله ضروریات فصل تابستان می‌باشند. این پیراهن‌ با استفاده از الیاف گیاه کتان ساخته می‌شود که برای جذب و خشک کردن عرق گزینه بسیار مناسبی هستند؛ اما با این حال پیراهن‌ لنین نسبت به پیراهن ‌های معمولی زودتر دچار چروک می‌شود، به همین علت استفاده از آن‌ برای مراسم های غیررسمی و راحت توصیه می‌شود. برای استایل جذاب در فصل تابستان از پیراهن‌های لنین به رنگ زیتونی، سفید و آبی روشن استفاده کنید.

شلوار تابستانی مردانه

استفاده از رنگ روشن در انواع لباس مردانه انتخاب مناسبی برای فصل تابستان است. به کار بردن رنگ روشن در لباس‌های تابستانی کمک می‌کند تا گرمای کمتری را جذب کنید. استفاده از شلوارهای گشاد با جنس کتان یا نخی برای استفاده در استایل مردانه گزینه بسیار مناسبی خواهد بود؛ اما به یاد داشته باشید که اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که هوای شب نسبت به هوای صبح خنک‌تر است از شلوار تابستانی با جنس ضخیم‌تر هم در کمد خود داشته باشید.

شلوار کتان مردانه

 همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم پیراهن‌هایی که با الیاف کتان تولید می‌شوند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در فصل تابستان هستند. این پیراهن‌ها زمانی جذابیت خود را بیشتر نشان می‌دهند که با شلوار کتان مردانه همراه باشند. شلوارهای کتان که درصد بالایی از نخ پنبه را در الیاف خود دارند برای فصل تابستان مناسب هستند.

شلوار جین نازک

شلوار جین یکی از آیتم‌های بی‌نظیر جهت استفاده در تمام فصول سال است. شلوار جین نازک نسبت به نوع ضخیم آن قابلیت شستشوی راحت‌تری دارد و در فصل تابستان به شما کمک می‌کند تا کمتر دچار گرما شوید. استفاده از شلوار جین نازک با رنگ‌های روشن مانند سفید یا آبی روشن کاربرد بسیار بالایی در فصل تابستان خواهد داشت.

انواع کفش تابستانی مردانه

با انتخاب کفش مناسب برای فصل تابستان شرایط مناسبی را از نظر دما و راحتی برای پاهای خود فراهم کنید. در هنگام انتخاب کفش تابستانی مردانه به رنگ آن و راحتی توجه بیشتری داشته باشید. از انواع رنگ روشن مانند سفید می‌توانید برای استایل‌های تابستانی خود استفاده کنید.

کفش اسنیکر سفید

استفاده از کفش کتانی سفید استایل منیمالی را برای شما به وجود می‌آورد. علاوه بر اینکه رنگ سفید می‌تواند ترکیب فوق العاده‌ای را در لباس‌های تابستانی مردانه ایجاد کند، در مقابل کفش اسنیکر مردانه در تضاد رنگی با رنگ‌های مکمل خود هم ظاهر بی‌نقصی را به وجود می‌آورد. جنس پارچه کفش‌های اسنیکر متفاوت است؛ اما متداول‌ترین جنس برای آن چرم سفید است. انتخاب کفش اسنیکر سفید مردانه که دارای سوراخ‌های ریز باشد، به تهویه مناسب هوای داخل  کفش در فصل تابستان کمک می‌کند. همچنین می توانید این لباس ها را با انواع شلوارک ساحلی مردانه ست کنید.

کفش قایقی مردانه

همانطور که از اسم این نوع کفش مشخص است کفش‌های قایقی بیشتر برای استفاده در کشتی و قایق طراحی شده بودند. استفاده از کفی لاستیکی در کفش‌های قایقی از سر خوردن روی کشتی جلوگیری می‌کند. حال و هوای تابستانی کفش‌های قایقی باعث می‌شود تا گزینه مناسبی جهت ترکیب در استایل‌های تابستانی باشند.

صندل مردانه

زمانی که در مورد فصل تابستان و گرمای آن صحبت می‌کنیم اولین آیتم در مورد لباس مردانه مناسب برای تابستان صندل مردانه به ذهن ما می‌رسد. استفاده از صندل مردانه می‌تواند پاهای شما را خنک نگه دارد و در مقابل دمپایی‌های پلاستیکی که بیشتر برای ساحل و استخر مناسب هستند، پوشیدن صندل مردانه چرمی علاوه بر اینکه شما را از گرمای هوای تابستان محافظت می‌کند استایل جذابی را هم به وجود می‌آورد.

کت تابستانی مردانه

با وجود اینکه هوای تابستان بسیار گرم است؛ اما برخی از شب‌ها با هوای خنک و باد همراه است. بنابراین به همراه داشتن کت تابستانی شما را از سرمای هوا محافظت می‌کند. بهتر است قبل از اقدام به پیاده روی در شب‌های تابستان از کت‌های سبک تابستانی استفاده کنید.

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی مردانه را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید. عینک آفتابی یکی از آیتم‌های استایل تابستان است که برای خرید آن لازم است مبلغ زیادی را هزینه کنید. استفاده از عینک‌های آفتابی با شیشه‌های پلاریزه در مقابل آفتاب از چشمان شما به خوبی محافظت می‌کند.

کمربند بافت 

کمربندهای بافت نسبت به کمربندهای چرمی حالت رسمی کمتری دارند. این نوع از انواع کمربندها با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع ارائه می‌شوند و شما با توجه به استایل و سلیقه خود گزینه مناسب را خریداری می‌کنید.

جوراب مردانه

یکی از اشتباهاتی که مردان در هنگام انتخاب جوراب برای استایل تابستانه به آن مرتکب می‌شوند انتخاب جوراب ساق بلند است. توجه داشته باشید که در استایل تابستانه لازم است جوراب‌های شما دیده نشود؛ اما این موضوع به معنای نپوشیدن جوراب نیست. شما می‌توانید از جوراب های کالج یا ساق کوتاه برای استایل تابستانی خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم بیشتر شلوار‌های مورد استفاده در فصل تابستان دارای رنگ روشن هستند به همین خاطر در زمان انتخاب جوراب‌های تابستانی خود دقت کنید که رنگ های روشن را در اولویت قرار دهید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استفاده در فصل تابستان گزینه بسیار مناسبی انواع لباس مردانه تابستانی مردانه استایل تابستان جهت استفاده استفاده کنید صندل مردانه برای استایل داشته باشید شما کمک شلوار جین رنگ روشن رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • عکسی از استایل متفاوت جمیله علم‌الهدی در پاکستان
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید