Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تکواندو به دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران رفت.

به گزارش ایسنا، همزمان با روز جانباز، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه مسعود لشگری سرپرست دبیری این فدراسیون به دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد، امام جمعه تهران رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعی با ابراز خرسندی از ملاقات با امام جمعه تهران ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها، اهداف فدراسیون و تشریح دلایل انتقال مسابقات بین المللی از جزیره کیش به تهران گفت: پس از حضور در فدراسیون، رایزنی‌های خوبی برای حضور تکواندوکاران خارجی در این رقابت ها داشته ایم و خدا را شاکریم که با استقبال خوب تیم‌های خارجی به خصوص حضور قهرمانان المپیک و جهان از این ۴ رویداد مهم مواجه شده ایم. تا به اینجای رویدادها هم مبارزات جذابی را شاهد بودیم. تکواندوکاران ایرانی با کمترین هزینه می‌توانند امتیازات لازم در رنکینگ المپیکی را کسب کنند. نماینده فدراسیون جهانی و رئیس داوران اتحادیه آسیا در این دوره از مسابقات به تهران سفر کرده‌اند و از نزدیک شاهد برگزاری این رویدادها هستند.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه تهران، گفت: جهت دستیابی به اهداف عالی مدنظر فدراسیون تکواندو، باید برنامه دقیق و کاملی تنظیم و اجرا شود. همچنین برای تحقق اهدافی که شما تصریح کردید، نیاز به یک برنامه ۴ ساله است تا در این مدت زمان بتوانید به آن اهدافی که مدنظرتان است، نزدیک شوید. حتی می‌توانید برای تکواندو یک برنامه ۱۰ تا ۲۰ ساله تعریف و جایگاه تکواندو ایران را برای ۱۰ سال آینده تدوین کنید تا در این برنامه مشخص شود از نقطه‌ای که هستید می‌خواهید به کجا برسید.

امام جمعه تهران در ادامه خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این اهداف به لحاظ فنی باید یک برنامه کامل تألیف کنید. ساعی در این زمینه کاردان و باهوش است و قطعا با ذکاوتی که دارد می‌تواند این چشم انداز دست یافتنی را تعریف کند. امیدوارم ساعی در دوره ۴ ساله ریاست خود در فدراسیون تکواندو شاهد یک پیشرفت و جهش خوب باشیم. من هم در این زمینه در خدمت جامعه پر افتخار تکواندو هستم و امیدوارم بتوانم در این راه قدمی بردارم.

وی در پایان با اشاره به میزبانی کم هزینه مسابقات بین المللی در تهران اظهار کرد: قطعا حضور تکواندوکاران در رقابت های بین المللی هزینه‌  سنگینی دارد. در گذشته هم هزینه‌ها برای برخی از ورزشکاران که می‌خواستند در مسابقات شرکت کنند، سخت و سنگین بود. بعضی از ورزشکاران برای شرکت در مسابقات داخلی هم توان مالی ندارند.

نشان رسمی رقابت‌های بین المللی تهران «تکواندو ایرانی، حامی صلح جهانی» توسط هادی ساعی به امام جمعه تهران اهدا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو امام جمعه تهران ابوترابی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت