Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@22:48:24 GMT

فصل عادی NBA | شکست میامی و لیکرز در روز پیروزی بوستون

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۵۷۴۰

فصل عادی NBA | شکست میامی و لیکرز در روز پیروزی بوستون

مسابقات فصل عادی NBA با برگزاری 12 بازی ادامه یافت.

به نتایج بازی های امروز NBA پرداختیم.

شارلوت هورنتس 101-115 بوستون سلتیکس

بوستون سلتیکس که فرم فوق العاده ای پیدا کرده امروز میهمان شارلوت بود و موفق شد با نتیجه 115-101 پیروز شود. چهره شاخص تیم بوستون در این مسابقه، مثل سایر مسابقات این فصل آنها جیسون تیتم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیتم در این مسابقه 44 امتیاز آورد تا تیمش به چهلمین برد فصل خود برسد. در تیم شارلوت اما مایلز بریجز 17 امتیاز آورد ولی این برای غلبه بر بوستون آماده این روزها کافی نبود.

میامی هیت 90-111 فینیکس سانز

این دیدار نبرد تیم های اول کنفرانس شرق و غرب بود و همه در انتظار یک رقابت سخت بودند اما عملکرد فوق العاده سانز در کوارتر سوم همه چیز را عوض کرد و آنها موفق شدند با حساب 111-90 بر میامی غلبه کنند. دوین بوکر در این مسابقه پس از چند بازی غیبت برای فینیکس بازی کرد و آمار 23 امتیاز، 8 ریباند و 9 اسیست را به ثبت رساند. در تیم میامی اما در روزی که جیمی باتلر حضور نداشت، دانکن رابینسون 22 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. 

هیوستون راکتس 139-130 لس آنجلس لیکرز

هیوستون که این روزها یکی از بدترین تیم های لیگ به شمار می رود امروز میزبان لس آنجلس لیکرز بود. لیکرز در این مسابقه لبران جیمز را در اختیار داشت و روی پیروزی در این مسابقه حساب زیادی کشیده بود اما در نهایت راکتس موفق شد در وقت اضافه اول با حساب 139-130 پیروز شود. یک دقیقه پایانی کوارتر چهارم را می توان نبرد اشتباهات دو طرف دانست چرا که هر دو تیم بارها توپ را از دست دادند و در حالی که نتیجه در عدد 120 مساوی بود، فرصت پیروزی برای آنها از بین رفت ولی در نهایت در وقت اضافه راکتس نمایش بی نقصی داشت و پیروز شد. جیلن گرین با 32 امتیاز بهترین بازیکن هیوستون در این مسابقه بود. در تیم لیکرز نیز راسل وستبروک 30 امتیاز آورد ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود. همچنین لبران جیمز با 23 امتیاز، 14 ریباند و 12 اسیست تریپل دبل کرد ولی باز هم لیکرز شکست خورد.

نتایج سایر مسابقات شیکاگو بولز 108-114 دیترویت پیستونز آتلانتا هاوکس 124-115 میلواکی باکس اوکلاهاماسیتی تاندر 132-102 مینسوتا تیمبرولوز نیواورلینز پلیکانز 108-102 اورلاندو مجیک نیویورک نیکس 77-107 دالاس موریکس سن آنتونیو اسپرز 119-104 تورنتو رپترز پورتلند تریل بلیزرز 123-85 یوتا جز دنور ناگتس 100-106 ساکرامنتو کینگز واشنگتن ویزاردز 115-109 لس آنجلس کلیپرز

اخبار داغ 

استقبال هواداران پرسپولیس از خبر بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند درددل سیاوش یزدانی در توییتر؛ هنوز باورم نشده جونیت چاکر از داوری در لیگ ترکیه منع شد؛ لیگ عربستان، مقصد احتمالی سرخیو راموس پشت نیمکت رئال مادرید نشسته بود / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امتیاز آورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست ونهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم استقلال آبی پوشان ملاثانی، عصر پنج شنبه (١٣ اردیبهشت) در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف تیم شهرداری ابن شهر رفت با یک گل بر میزبان خود تیم شهرداری آستارا غلبه کرد.

شاگردان سیاوش اکبرپور با کسب این پیروزی با ۳۶ امتیاز درمکان دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم، امشب درورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در برابر هم صف آرایی کردند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با ثبت این نتیجه نفت مسجدسلیمان با ۵۵ امتیاز درمکان چهارم جدول رده بندی باقی ماند.

نوزدهم اردیبهشت ماه تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال آبی پوشان ملاثانی در هفته سی ام مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به ترتیب به مصاف داماش گیلانیان و شاهین بندرعامری می‌روند.

۱۸ تیم درمسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور به  رقابت می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت