Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به توسعه و ارتقای زیرساخت‌ها و بسترهای مخابراتی در شهرستان مریوان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 325 میلیارد ریال در شهرستان مریوان سرمایه گذاری شده است.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مهم که بیشترین سهم سرمایه گذاری در سال 1400 به شهرستان مریوان اختصاص یافته است؛ اظهار کرد: این اعتبار در راستای اجرای 56 پروژه مخابراتی با هدف توسعه و تقویت سطح کیفی و کمی محصولات و سرویس‌های مخابراتی قابل ارائه به مشتریان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشریح اقدامات و پروژه‌های به اجرا در آمده در این شهرستان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های ارتباطی در سه حوزه سیستم‌های مخابراتی، شبکه انتقال و ارتباطات سیار ارتقا یافته‌اند.

حکمت با بیان اینکه توسعه و ارتقا زیرساخت‌های شبکه انتقال به منظور افزایش سطح کیفی خدمات و سرویس‌های اینترنت پرسرعت و تلفن همراه مخابرات در اولویت برنامه‌های تدوین شده برای شهرستان مریوان قرار گرفت عنوان کرد: اجرای 36 پروژه در این حوزه با نصب و راه اندازی سیستم‌های مورد نیاز و CWDM ها در نقاط شهری و روستایی موید این مهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: ایجاد مراکز جدید مخابراتی، تعویض سوئیچ های قدیمی و جایگزینی سیستم‌های جدید، ظرفیت سازی برای افزایش پورت‌های جدید ADSL از اقداماتی است که در راستای ایجاد و ارتقای ظرفیت‌های مخابراتی در قالب 14 پروژه در حوزه سیستم‌های مخابراتی عملیاتی شده‌اند.

حکمت با اشاره به اینکه با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان تلفن همراه و ارائه خدمات مطلوب‌تر به آن‌ها پروژه‌های مختلفی در حوزه شبکه ارتباطات سیار اجرا شده است، اضافه کرد: نصب و راه اندازی سایت‌های جدید تلفن همراه و ارتقای تکنولوژی سایت‌های موبایل به3G و 4G از دیگر عملکردهای مخابرات منطقه در شهرستان مریوان است.

وی همچنین ابراز کرد: به منظور ارائه خدمات و محصولات با کیفیت‌تر به مردم این شهرستان پروژه‌های دیگری با سرمایه‌گذاری قابل توجه تدوین شده است که بخشی از آن‌ها در حال حاضر در دست اقدام است.

حکمت با اشاره به اینکه شهرستان مرزی مریوان به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، دریچه‌ای به سوی توسعه و تحولاتِ بزرگ اقتصادی برای استان به شمار می‌رود تصریح کرد: این مجموعه در راستای توسعه و ارتقای سطح کیفی و کمی زیرساخت‌ها و سرویس‌ها؛ به منظور جلب رضایت مشتریان و گردشگران داخلی و خارجی از خدمات مخابراتی با همت دو چندان همکاران همواره گام های بلندی برخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرستان مریوان سرمایه گذاری زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری، افزود: این میزان سرمایه گذاری برای تهیه ماشین آلات کشاورزی، مونتاژ و راه اندازی خط تولید این تجهیزات در مازندران سرمایه گذاری خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس زمانبندی های تعیین شده در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی از چین وارد خواهد شد و در گام های بعدی مونتاژ و راه اندازی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه بر اساس همکاری مشترک و تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین این سرمایه گذاری در مازندران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مازندران در سال گذشته ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار به چین صادر کرده است.

حسینی ادامه داد: در سال گذشته؛ مازندران به صورت مستقیم بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این خطه از شمال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: همکاری مشترک مازندران و چین چند بعدی است که با برگزاری نمایشگاه مشترک و معرفی توانمندی های دو طرف تبادلات تجاری افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر رونق و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استانهای چین در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: برخی از استانهای چین به مواد غذایی و محصولات کشاورزی مازندران نیاز داردند که صادرات مازندران برای آنها افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6093270

دیگر خبرها

  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم