Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سایت‌های ایکس-ری خودرویی گمرکات دوغارون، بازرگان، بیله سوار و نوردوز به طور همزمان با حضور وزیر اقتصاد در محل گمرک دوغارون افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، سایت‌هایی ایکس-ری در سه گمرک بازرگان، بیله سوار و نوردوز با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و استاندار خراسان امروز پنجشنبه 19 اسفندماه 1400 به صورت ویدیو کنفرانس توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل گمرگ دوغارون به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این سایت‌های ایکس-ری، تمامی جزئیات و محتوای داخل خودرو حتی در داخل لاستیک‌ها به طور کامل مشاهده می‌شود و ضمن تسریع در انجام امور، نظارت بسیار خوبی نیز صورت خواهد گرفت.
منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در سال 1389 با ویژگی تولید و تجارت در نقطه صفر مرزی با افغانستان تاسیس شده است.
با توجه به نیاز و استقبال بازار سی میلیونی افغانستان به عنوان مهمترین وارد کننده کالا‌های ایرانی، گمرک دوغارون مهمترین معبر رسمی شرق کشور شناخته می‌شود.
فراورده‌های سوختی، کالا‌ها و مصالح ساختمانی و مواد غذایی عمده‌ترین محصولات صادراتی از این منطقه بوده و برای تأمین نیاز‌های بازار هدف و کشور‌های CIS ظرفیت لازم جهت سرمایه‌گذاری در امور صنایع مواد محور، تبدیلی، پردازش کالاها، تجزیه، تکمیل و مونتاژ، تغییر بسته‌بندی، جذب دانشجو و ایجاد مراکز درمانی وجود دارد.
افتتاح و بهره‌برداری پروژه سایت ایکس-ری نیز در راستای شتاب دهی واردات و صادرات انجام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افتتاح سایت ایکس ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود

تین نیوز

تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی گمرک ایران، با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود و تعداد کامیون های خروجی کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران