Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@23:51:03 GMT

واکنش قالیباف به شهادت ۲ نیروی سپاه توسط اسراییل

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۶۹۸۸

واکنش قالیباف به شهادت ۲ نیروی سپاه توسط اسراییل

 متن پیام تسلیت رییس  مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم 

بار دیگر با اقدام سفاکانه و انجام حمله موشکی به حومه شهر دمشق از سوی دشمنان قسم‌خورده و تا دندان‌مسلح امت اسلام دو نیروی سلحشور مدافع حرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  شهیدان احسان کربلایی‌پور و مرتضی سعیدنژاد به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دشمنان کوردل همواره با انجام این اقدامات جنایتکارانه که نشات گرفته از خوی تجاوزگری، اشغال و ترور می‌باشد تلاش داشته تا خللی در اراده راسخ مجاهدان غیور محور مقاومت و جهاد اسلامی وارد کند که تاکنون ذلیل و ناکام و شکست‌خورده بوده است.

بدون شک تاوان سنگین و مکافات سخت این‌گستاخی‌ها در انتظار ایادی تروریستی و ضدبشری خواهد بود و محور مقاومت و مدافعان دلاور حرم این‌گونه جنایات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.
 
ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحناله‌الفدا، ملت شریف ایران، همرزمان این عزیزان در سپاه پاسداران، دوستان و  خانواده معزز شهیدان و آرزوی علو درجات و همجواری با ارواح طیبه شهدای سرافراز، رجا واثق دارم که ثمره این مجاهدت‌ها تحقق نصرت الهی و شکست و نابودی کامل دشمنان اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام خواهد بود. 

۲۱۲۱۷

کد خبر 1611237

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است