Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار یزد گفت: اهمیت حل مسائل جوانان به اندازه‌‌ای است که حل آن در گرو برنامه‌ریزی بلندمدت و بادوام است تا نتیجه خوبی در جامعه داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سیدمحمد رستگاری صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان یزد اظهار داشت: به دلیل اینکه مباحث اجتماعی مانند اشتغال و ازدواج مسیر مشخصی ندارد یا خروجی آن مانند مسائل عمرانی به روشنی مشخص نیست نگران برگزاری چنین جلساتی هستم، یک برنامه‌ریزی مفصل، بلند مدت و بادوام نیاز است تا یک جمع‌بندی، مدیریت و گزارش‌گیری درست داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشریح کرد: اینکه در این جلسات تنها بنشینیم و دستگاه‌ها از مشکلات و آسیب‌ها صحبت کنند و یا راهکاری داده شود اما در آخر نتیجه مشخصی نداشته باشد، فایده‌ای ندارد به همین دلیل است که قرار شد همه بیاییم و در این جلسات که رویکرد اجتماعی دارد و به ویژه در حوزه جوانان که دغدغه همه ماست شرکت کنیم و طرحی بدهیم تا با مشارکت همه دستگاه‌ها وظایفی را مشخص و کارهایی را عملیاتی کنیم.

فرماندار یزد افزود: قرار بود همه دستگاه‌ها در زمینه ازدواج، اشتغال، اعتقادات و مسائل دیگر جوانان طرح‌های خود را ارائه دهند و کارهایی که انجام دادند یا نتوانستند انجام دهند را با دلیل بیان کنند، حتی نمایندگان دستگاه‌ها با یکدیگر مشورت کنند و به هم کنند و در هر جلسه جدید بر اساس وظایفی که تعریف شده بود از اقدامات انجام شده صحبت کنند و دیگر از پیشنهادات پراکنده‌ و وقت‌گیر که فراوان وجود دارد‌، بحثی نشود.

وی گفت: مسیر آموزش تأثیرگذار، پیشگیری و حل مسائل اجتماعی جوانان باید بگونه‌ای باشد که نتیجه آن را در جامعه ببینیم، فقط شروع جلسه کافی نیست، باید در کارگروه‌هایی که مشخص شده به طور جد نقص‌ها را برطرف کرده و اقدامات را ببینیم.

مدیرکل امور زنان وزارت کشور: افزایش نرخ موالید و ازدواج جوانان در اولویت برنامه‌ها قرار داردمیران مدیرفنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان شدپرداخت‌ ضعیف و محصول کم‌کیفیت آفت کار برای نوجوانان است

رستگاری تصریح کرد: این حوزه کار سختی است و هنر ما کار کردن در حوزه‌های سخت است که تنها اراده و اعتقاد می‌خواهد تا به یک نتیجه برسیم و با برنامه‌های جدید جوان امروزی را در مسیری که باید باشد هدایت کنیم چراکه جوانان ما بسیار جلوتر از ما حرکت می‌کنند و با کارهای تکراری و قدیمی نمی‌توانیم انتظار خوب بودن از آن‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به نزدیکی هفته جوان بیان کرد: دستگاه‌های مختلف برنامه‌های خود را برای هفته جوان ارائه دهند ولی به این نکته هم توجه داشته باشند که برای ما تعداد برنامه مهم نیست، نیازی به  30 برنامه نداریم، با تولید تعداد کمی برنامه‌ی با محتوا و مناسب می‌توانیم بسیاری از مسائل جوانان را در زمینه‌های مختلف حل کنیم. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد،‌در این نشست دستگاه‌های مختلفی چون جهاد دانشگاهی، بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های عملیاتی شده خود را در زمینه حل مشکلات جوانان به ویژه در محلات کم‌برخوردار یزد ارائه دادند و نکات ضعف و قوت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 785/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری

به گزارش خبرگزار، مهر، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقا سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری، خصوصاً ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضائی، مدیریت اخلاق حرفه‌ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و در اسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 6089965 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه