Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:08:27 GMT

45 هزار مسکن مهر در سال 1400 به مردم تحویل داده شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۷۲۸۹

45 هزار مسکن مهر در سال 1400 به مردم تحویل داده شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، از ابتدای سال جاری تا ابتدای اسفندماه، 45 هزار 432 واحد مسکن مهر بر مبنای آمار بانک مسکن به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

بر این اساس 4 هزار 388 واحد مسکونی مرتبط با تسهیلات مسکن روستایی بوده که 9.6 درصد از کل واحدهای تکمیل شده در سال 1400 را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از سوی دیگر 66 واحد مسکونی از آمار کل نیز مرتبط با بافت فرسوده بوده و 40 هزار و 978 مسکن مهر شهری معادل 90.1 درصد از واحدهای مسکونی تحویل شده در سال جاری در این اطلاعات قید  شده است.

*216 هزار مسکن مهل باقی مانده است

بر اساس این آمار تا ابتدای اسفندماه سال 1400 همچنان 216 هزار 388 مسکن مهر تحویل نشده باقیمانده که از این تعداد 32 هزار 191 پروژه پیشرفت کمتر از 30 درصد دارند.

از سوی دیگر 66 هزار 989 واحد مسکونی از واحدهای باقیمانده نیز پیشرفت بین 30 تا 75 درصد داشته و 117 هزار و 208 واحد دیگر نیز پیشرفت بین 75 تا 100 درصد دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر تحویل مسکن مهر بانک مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برنامه ۴ ساله شهرستان بندرلنگه در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت سه هزار و ۹۳۹ واحد است که برای یک هزار و ۹۶۶ واحد مسکونی پروانه اخذ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرلنگه، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به همراه فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه از پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

سلحشور در حاشیه این بازدید به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات شهرستانی جهت تسریع در اجرا اشاره کرد و عنوان داشت: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های در حال احداث مسکن توسط پیمانکاران مختلف و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در شهر کنگ و بندرلنگه انجام شد.

وی درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: برنامه 4 ساله شهرستان ساخت سه هزار و 939 واحد است، برای یک هزار و 966 واحد مسکونی پروانه اخذ شده که بالغ بر یک هزار و 324 واحد فونداسیون به اتمام رسیده است و افزون بر 635 واحد دارای اسکلت و سقف است.

وی با بیان ‌اینکه بیش از یک هزار و 385 نفر از متقاضیان آورده 40 میلیون تومان خود را تکمیل کردند، ادامه داد: 12 هزار و 765 نفر در شهرستان بندرلنگه در قالب این طرح ثبت نام کردند که در مجموع افزون بر 2 هزار و 552 نفر تأیید نهایی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان