Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@21:01:36 GMT

بیانیه چلسی در واکنش به تحریم های آبراموویچ

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۷۶۴۸

باشگاه چلسی به تحریم رومن آبراموویچ واکنش نشان داد.

رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی امروز توسط دولت بریتانیا تحریم شد و همین مسئله مشکلاتی را برای باشگاه چلسی ایجاد کرده است.

به گزارش طرفداری، امروز رومن آبراموویچ توسط دولت انگلستان تحریم شد و تمامی دارایی‌های او از جمله باشگاه چلسی توقیف شدند. هر‌چند که به چلسی مجوزی داده شده تا همچنان بتواند به فعالیت‌های مرتبط با فوتبال ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ این مجوز که از سوی وزارت خزانه داری انگلیس صادر شده، بدین معناست که برای مثال چلسی برای انجام بازی امشب مقابل نورویچ، مشکلی نخواهد داشت. با این حال این مجوز بسیار محدود است.

بیشتر بخوانید:

فوری؛ رومن آبراموویچ توسط دولت بریتانیا تحریم شد

باشگاه چلسی در واکنش به این اتفاق بیانیه زیر را در وب سایت خود منتشر کرده است:

به باشگاه فوتبال چلسی اطلاع داده شده که مالک آن، رومن آبراموویچ توسط دولت بریتانیا تحریم شده است. به دلیل مالکیت صد درصدی وی نسبت به باشگاه چلسی و نهادهای وابسته به آن، این باشگاه نیز مانند آقای آبراموویچ مشمول همان تحریم ها خواهد شد. با این حال، دولت بریتانیا مجوزی کلی صادر کرده است که به باشگاه چلسی اجازه می دهد تا فعالیت های مشخصی را ادامه دهد. ما امروز بازی های تیم های مردان و زنان خود به ترتیب مقابل نوریچ سیتی و وست هم انجام خواهیم داد و قصد داریم با دولت بریتانیا در مورد دامنه مجوزها مذاکره کنیم. این شامل درخواست مجوز برای اصلاح آن به منظور اجازه دادن به باشگاه برای عملکرد تا حد ممکن عادی است. ما همچنین به دنبال راهنمایی از سوی دولت بریتانیا در مورد تاثیر این اقدامات بر باشگاه چلسی و کار مهم آن در جوامع خود خواهیم بود.

اخبار داغ 

استقبال هواداران پرسپولیس از خبر بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند درددل سیاوش یزدانی در توییتر؛ هنوز باورم نشده جونیت چاکر از داوری در لیگ ترکیه منع شد؛ لیگ عربستان، مقصد احتمالی سرخیو راموس پشت نیمکت رئال مادرید نشسته بود / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رومن آبراموویچ دولت بریتانیا باشگاه چلسی توسط دولت تحریم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی

به گزارش صدای ایران،وزارت امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو نفر و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

بر اساس این بیانیه سید محسن وهاب زاده مقدم، عباس عبدی، شرکت دانش‌بنیان شرق، پیشرو صنعت آسمان شریف، الوند موتور و موج گستر آسمان پرواز تحریم شده‌اند.


دیگر خبرها

  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم