Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب روح الله شریفی برای قضاوت بازی تراکتور و فولاد نشان می‌دهد دیگر سخندان تصمیم گیرنده اصلی چیدمان داوری نیست!

از روزی که سخندان رییس دپارتمان داوری شده بود، روح الله شریفی داماد خداداد افشاریان حتی یک ابلاغ داوری هم نگرفت اما او حالا برای قضاوت بازی تراکتور و فولاد انتخاب شده است.

به گزارش طرفداری، اسامی داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر اعلام شد که طی آن قضاوت بازی تراکتور و فولاد به روح الله شریفی، داماد خداداد افشاریان سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد سخندان دیگر تصمیم‌گیرنده اصلی در چیدمان داوران لیگ برتر نیست چرا که پیش از این رئیس دپارتمان داوری به داماد افشاریان قضاوت نمی داد. اختلافات میان خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران و سخندان، رییس دپارتمان داوری طی روزهای اخیر به اوج رسیده بود، به حدی که گفته می‌شد خداداد افشاریان از اعضای هیات رئیسه خواسته است میرشاد ماجدی را مجاب کنند سخندان را از دپارتمان داوری کنار بگذارد. حالا همین که به روح الله شریفی، داماد خداداد افشاریان بازی داده شده، می تواند نشانه عقب‌نشینی رئیس دپارتمان داوری و یا حتی نشانه برکناری رضا سخندان از دپارتمان باشد.

اخبار داغ 

استقبال هواداران پرسپولیس از خبر بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند درددل سیاوش یزدانی در توییتر؛ هنوز باورم نشده جونیت چاکر از داوری در لیگ ترکیه منع شد؛ لیگ عربستان، مقصد احتمالی سرخیو راموس پشت نیمکت رئال مادرید نشسته بود / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دپارتمان داوری روح الله شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با بیان اینکه تظاهرات دانشجویان و برخوردهای پلیس با آنان بر شعارهای مدعیان آزادی و حقوق بشر خط بطلان کشید افزود : ما به این دانشجویان معترض آفرین می‌گوییم و از آنان حمایت می‌کنیم.
وی تاکید کرد: این اعتراضات در واقع نشانه وجود شکاف عمیق درون کشورهای غربی است.

امام جمعه گرگان گفت: شعار دروغین «زن، زندگی، آزادی»، بازی شعار و بازی استعماری بیش نیست و مسایل و مطالبی با این موضوع در واقع با هدف نابود کردن جامعه مطرح می‌شود.
آیت‌الله نورمفیدی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: کار امام صادق (ع) در تاسیس مکتب و تربیت شاگردان در ابعاد مختلف کمتر از کار امام حسین (ع) در قیام عاشورا نبود و آن امام در واقع مکتب و پرچم علوی را حفظ کرد.
 

 

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
  • شناور سپاه از خط استوا عبور کرد / اولین مأموریت «ناو شهید مهدوی» در نیمکره جنوبی
  • ببینید | شناور سپاه از خط استوا عبور کرد | اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است