Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید امیدوار است دیدار تیمش برابر پرسپولیس تحت‌الشعاع دربی قرار نگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (جمعه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان پرسپولس است. محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: با تیم بزرگی بازی داریم که بازیکنان بزرگ و کادر فنی خوبی هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، افشین پیروانی، حمید مطهری و داود فنایی در این تیم هستند که سال‌ها در تیم ملی با آنها همبازی بودم. ما در زمین هم رقابت‌های خوبی داشتیم. امیدواریم در بازی فردا هم شاهد رقابت باشیم و مردم شاهد بازی فنی خوبی باشند.

وی افزود: بازی سخت و سنگینی برای ماست. ما در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و در این بازی سخت هم نتیجه بگیریم.

او درباره نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ و اعتراض به داوری هم گفت: ما به چه کسی نامه بدهیم؟ در خیلی از بازی‌ها اشتباهات داوری علیه ما بود. امیدوارم این بازی که پیش‌بازی دربی است تحت‌الشعاع آن بازی قرار نگیرد. امیدوارم داور اشتباهی نکند که باعث امتیاز گرفتن تیمی بشود. امیدوارم همه فضاها سالم باشد و مردم از بازی لذت ببرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نفت لیگ برتر فوتبال سرمربی تیم فوتبال بازی تیم ملی زمین رقابت باشگاه پرسپولیس سازمان لیگ پرسپولیس لیگ برتر فوتبال محمود فکری نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور