Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:19:29 GMT

نماینده مجلس: اعتبارات شهرستانی پاسخگوی مشکلات نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۷۸۹۶

نماینده مجلس: اعتبارات شهرستانی پاسخگوی مشکلات نیست

حسین خسروی اسفزار روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان درمیان که در پایان سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان مرزی برگزار شد، اظهار داشت: باید به افزایش اعتبارات شهرستان‌ها از محل منابع ملی و استانی توجه ویژه‌ شود.

وی افزود: مشکلات زیرساختی در حوزه‌های راه‌های شهرستان درمیان منجر به حوادث رانندگی می‌شود و نیازمند توجه ویژه در تخصیص اعتبارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای عدالت در توزیع منابع و تسریع در روند اجرای پروژه‌ها ادامه داد: مجوز ساخت بیمارستان قهستان چند ماه قبل صادر شد و باید سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود، همچنین روند اجرای پل شهر گزیک تسریع شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخشداری بخش تازه تاسیس میاندشت شهرستان درمیان گفت: وقتی دولت اینجا را بخشداری اعلام کرد، نیازمند اختصاص سریع امکانات و تامین نیروی انسانی است و روند کارها باید تسریع شود.

خسروی اسفزار با گلایه از نبود برخی ادارات از جمله ثبت اسناد و املاک در شهرستان درمیان افزود: ۶ سال تقاضای مردم راه‌اندازی این اداره در شهرستان است و نباید مردم برای ثبت یک سند مسیر ۱۰۰ کیلومتری تا بیرجند را طی کنند.

وی ضمن قدردانی از خدمات بنیاد علوی در ارتقای زیرساخت‌های شهرستان درمیان گفت: نیاز است برای رفع غبار محرومیت از این شهرستان طرح‌های خدماتی و زیرساختی این نهاد همچنان دنبال شود.

نماینده مردم سه شهرستان خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از مصادیق مکتب شهید سلیمانی که توصیه مکرر مقام معظم رهبری بوده، مدیریت میدانی است و این مدیریت میدانی در دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور و مسوولان دولت انقلابی وجود دارد.

وی افزود: مدیریت میدانی توسط زیرمجموعه دولت به‌خصوص استاندران در حال گسترش است که امیدواریم در راستای حل مشکلات مردم این در میدان بودن توسط مسوولان حفظ شود.

استاندار خراسان جنوبی روز پنجشنبه در آغاز سفر یک روزه به شهرستان مرزی درمیان و بدو ورود در محل گلزار شهدای روستای منصورآباد مورد استقبال امام جمعه، سرپرست فرمانداری و مسوولان شهرستان قرار گرفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

قناعت ضمن بازدید از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان درمیان، یک واحد گلخانه را افتتاح کرد و در ادامه از کشتارگاه دام و طیور، قلعه و بافت تاریخی روستای فورگ و کارخانه قند قهستان بازدید کرد.

وی از کارخانه یاقوت سرخ قهستان که در حال حاضر به دلیل بدهی بانکی و کمبود نقدینگی غیرفعال است، بازدید کرد و نشست شورای اداری شهرستان درمیان با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهر قهستان برگزار شد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری شرق بیرجند است.

برچسب‌ها جلسه شورای اداری درمیان خراسان جنوبی نماینده مجلس شورای اسلامی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری درمیان خراسان جنوبی جلسه شورای اداری درمیان خراسان جنوبی نماینده مجلس شورای اسلامی اعتبارات شهرستان درمیان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ