Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، چانگان یکی از چهار خودروساز بزرگ چین به شمار می‌رود و در سال ۲۰۱۲ با تولید ۱.۹ میلیون دستگاه خودرو، به جایگاه چهارم این کشور از لحاظ حجم تولید دست یافته است.

چانگان CS35 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی و به بازار عرضه شد و باتوجه به رتبه فروش بسیار خوب این خودرو در کشور چین که جایگاه نهم را به خود اختصاص داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سایپا به عنوان شریک تجاری چانگان در ایران، از سال ۱۳۹۴ چانگان CS۳۵ را به بازار خودرو کشور معرفی کرد. CS۳۵ در ابتدا به صورت وارداتی توسط سایپا عرضه شد و سپس مونتاژ آن در این شرکت آغاز گردید. چانگان CS۳۵ در دو نمونه با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک در بازار عرضه می‌شود.

قیمت این خودرو بدون تغییر نسبت به روز گذشته به ۶۱۵ میلیون رسیده است. اما نسبت به ۲۰ بهمن ماه ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است. 

قیمت بازار انواع خودرو چانگان (اسفند ۱۴۰۰) برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) CS ۳۵ مونتاژ ۱۳۹۸ | سایپا صفر ۶۱۵,۰۰۰,۰۰۰ منبع: باما لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود. اخبار مرتبط ۱۲:۰۰:۲۹ قیمت خودروهای چانگان + جدول قیمت کامل (۱۸ اسفند ۱۴۰۰) ۱۰:۰۰:۰۲ قیمت خودروهای چانگان + جدول قیمت کامل (۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۰۹:۰۰:۲۸ قیمت خودروهای چانگان + جدول قیمت کامل (۱۶ اسفند ۱۴۰۰) ۰۷:۴۵:۱۱ قیمت چانگان یک هفته ثابت ماند + جدول قیمت کامل (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) ۱۰:۰۰:۵۸ چانگان چقدر ارزان شد؟ + جدول قیمت کامل (۱۱ اسفند ۱۴۰۰) ۰۷:۰۰:۵۷ قیمت خودروهای چانگان + جدول قیمت کامل (۹ اسفند ۱۴۰۰)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چانگان CS 35 مونتاژ قیمت خودروهای چانگان جدول قیمت کامل اسفند ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت

سایپا اعلام کرد مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه ۱۴۰۲ بود، همین خودرو را مطابق قرارداد تحویل خواهند گرفت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایپا، مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه 1402 بود، همین خودرو، مطابق قرارداد و مهلت زمانی 15 روزه برای تکمیل وجه با قیمت 287 میلیون و 486 هزار تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

دعوتنامه خودروی ساینا.اس دوگانه سوز که تحویل آنها بهمن و اسفندماه سال گذشته بود، تعیین تکلیف و این فرصت فراهم شد که مشتریان در صورت دلخواه، کوییک.اس با استاندارد 85گانه و یا ساینا.اس با استاندارد 85گانه را تحویل بگیرند.  

به منظور تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا.اس دوگانه سوز با موعد تحویل بهمن و اسفندماه سال 1402،‌ دعوتنامه خودروهای کوییک.اس با استاندارد 85گانه و ساینا.اس با استاندارد 85گانه به صورت کاملا اختیاری ارسال شده و دعوتنامه خودرو ثبت نامی بر اساس قراداد مشتری ارسال می‌شود.

همچنین این فرصت فراهم شده است که ثبت‌نام کنندگان ساینا.اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان بهمن و اسفندماه 1402 است بر اساس پیشنهاد گروه خودروسازی سایپا،‌ خودروهای کوییک.اس با استاندارد 85گانه و یا ساینا.اس با استاندارد 85گانه را تحویل بگیرند. بدین جهت مشتریان برای آنکه بخواهند طبق این دعوتنامه اقدام کنند،‌ یک هفته مهلت برای تکمیل وجه دارند و زمان فاکتور خودرو،‌ حداکثر یک هفته پس از واریز وجه است.

در این دعوتنامه قیمت کوییک.اس با استاندارد 85گانه 298 میلیون و 884 هزار تومان و قیمت ساینا.اس با استاندارد 85گانه حدود حدود 340 میلیون و 196 هزار تومان است.
لازم به ذکر است در صورتی که پذیرش مشتری مشمول سهم تورمی شود،‌ مبلغ سهم تورمی از قیمت خودرو کسر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا