Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا سرعت وزش بادهای جنوبی به طور قابل ملاحظه‌ای در سطح استان و روی دریا افزایش خواهد یافت و ضمن ایجاد تلاطم شدید دریا، دمای هوا نیز به طور محسوسی افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: طی این مدت احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران در برخی از نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: همچنین در این مدت به سبب وزش باد، ایجاد گردوخاک محلی و همچنین نفوذ گردوغبار از مناطق همجوار به استان و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط گردوغبار، گاهی افزایش ابر با احتمال بارش خفیف و پراکنده و به تدریج افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و در برخی ساعات ۱۲۰ تا ۲۱۰ گاهی بیش از سه متر خواهد بود.

کد خبر 5443956

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس بوشهر خلیج فارس پیام مساعدی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا درختکاری مشهد شیوع کرونا ایلام خراسان رضوی گرگان جهاد تبیین گردشگری عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها منتظر باران باشند

مطابق پیش‌بینی‌ها اداره کل هواشناسی استان تهران با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنج‌شنبه تا شنبه در بعضی ساعات بارش باران، گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در سطح استان مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی روزهای آینده آسمانی کمی ابری همراه با افزایش ابر و سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در نواحی مستعد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین با توجه به فعالیت سامانه بارشی از روز پنج‌شنبه تا شنبه علاوه بر افزایش ابر و وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در سطح استان مورد انتظار است.
شایان ذکر است طی روز پنج‌شنبه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 749442

دیگر خبرها

  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران