Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@19:57:59 GMT

مجتبی حسینی: نبود VAR بیشترین ضرر را به ما زده است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۸۴۰۶

حسینی می گوید نبود VAR دارد داوری‌ها را اذیت می‌کند.

سرمربی تیم پیکان گفت: با توجه به بازی سنگینی که داشتیم سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم.

به گزارش طرفداری، مجتبی حسینی امروز در نشست خبری بازی با گل‌گهر اظهار داشت:

با توجه به بازی سنگینی که ما چهار روز پیش انجام دادیم و نزدیک 60 تا 70 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم، فشار خیلی زیادی به بچه‌های ما آمد و به همین دلیل سعی کردیم یک ریکاوری خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

اتفاقاتی در آن بازی افتاد که خیلی به ما ضربه زد و متاسفانه پنالتی مسلم ما را در آن بازی داور نگرفت. نبود VAR دارد داوری‌ها را اذیت می‌کند ولی بیشترین ضرر را ما داریم می بینیم.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد:

با توجه به 10 نفره شدن و فشاری که روی بازیکنان ما آمد و این هفته خسته بودند، سعی کردیم خودمان برای بازی مقابل تیم بسیار خوب و با کلاس گل‌گهر که هم از نظر کادر فنی و هم کادر بازیکن، مدیریت و امکانات در لیگ ایران نمونه است آماده کنیم. امیدواریم یک بازی خوب و جوانمردانه برگزار کنیم. مطمئن هستم دو تیم به دنبال ارائه یک بازی خیلی خوب هستند و امیدواریم بازی خیلی خوب از آب دربیاید و هر تیمی که حقش باشد به نتیجه مورد نظرش برسد.

حسینی با اشاره به بازیکنان غایب تیمش در دیدار فردا خاطرنشان کرد:

دروازه‌بان ما در بازی قبلی اخراج شد و محروم است و مصدوم هم چند تا داشتیم، ایمان اکبری در زمین ناهموار شیراز زانویش آسیب جدی دیده و باید جراحی شود، جهانبخش هم دستش شکسته است و مصدوم است  اما خوشبختانه بقیه مصدومان ما رسیده اند.

اخبار داغ 

استقبال هواداران پرسپولیس از خبر بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند درددل سیاوش یزدانی در توییتر؛ هنوز باورم نشده جونیت چاکر از داوری در لیگ ترکیه منع شد؛ لیگ عربستان، مقصد احتمالی سرخیو راموس پشت نیمکت رئال مادرید نشسته بود / عکس 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست