Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان سمنان به صورت از پیش تعیین شده از حوزه‌های قضایی دامغان و امیر آباد بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه بازدید‌های دوره‌ای خویش از حوزه‌های قضایی استان به صورت از پیش تعیین شده از حوزه‌های قضایی دامغان و امیر آباد بازدید کرد. 

محمدجعفرعبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در این بازدید از اولین ساعات کاری خویش در حوزه قضایی دامغان حاضر شد و با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب دامغان ابتدا با کارکنان قضایی و اداری مشغول به خدمت در واحد‌های ستادی و محاکم حقوقی و کیفری آن حوزه قضایی به نشست صمیمی پرداخته و ضمن استماع نقطه نظرات و مطالب نمایندگان قضایی و اداری دستورات قانونی در جهت حصول حوائج مطروحه را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی‌ترین مقام قضایی دادگستری کل استان سمنان در ادامه با استقرار در طبقه همکف دادسرای عمومی و انقلاب دامغان به گفتگوی چهره به چهره با مراجعین که با اطلاع رسانی قبلی در آن محل حاضر شده بودند، پرداخت و از نزدیک مستمع درخواست‌های مردمی بوده و ضمن صدور دستورات قانونی، شهروندان دامغانی در دسترس‌ترین و آسان‌ترین نوع ارتباط با رئیس کل دادگستری استان سمنان را تجربه داشتند.

محمد جعفر عبدالهی در ادامه به دادگاه عمومی بخش امیرآباد عزیمت نموده و در یک نشست صمیمی با کارکنان قضایی و اداری آن حوزه قضایی، مستمع مطالب و درخواست‌های آنان بود.

وی در این دوره بازدید ضمن تاکید به تعیین تکلیف قانونی پرونده‌های کثیرالشاکی و مُسن در مجموع با ۱۱۳ نفر به ملاقات عمومی پرداخت.

بیشتر بخوانید: بازدید سرزده رئیس کل دادگستری سمنان از دادگستری شهرستان مهدیشهر

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری استان سمنان قوه قضائیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان سمنان قوه قضائیه رئیس کل دادگستری استان سمنان حوزه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سقوط از پل و واژگونی نیسان در کیلومتر ۱۴ محور گرمسار به آرادان یک کشته ، واژگونی تویوتا کرولا در در کیلومتر ۲۹ محور سمنان به فیروزکوه  ۲  مصدوم ، واژگونی سانتافه در  کیلومتر ۲۲ محور فولادمحله - دامغان ۴  مصدوم ، انحراف از جاده پیکان وانت و سقوط آن در کانال آب  در محور آرادان به گرمسار  ، فرعی بنه کوه، روستای عروس پرون یک مصدوم و برخورد نیسان با کامیون در کیلومتر ۶۴ محور دامغان به سمنان ۲  مصدوم بر جای گذاشت .

 

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان