Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده نیرو انتظامی شهرستان کهگیلویه با هشدار درباره کلاهبرداری در قالب خریدهای اینترنتی نوروزی، گفت: شهروندان برای خریدهای نوروزی خود بر هر لینکی کلیک نکنند.

سرهنگ سید محمد موسوی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم اظهار کردیم: هموطنان در خریدهای عیدانه خود مراقب اطلاعات کارت های بانکی خود بوده و از سایت های معتبر اقدام به خرید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار نکات امنیتی به هنگام خرید از شهروندان شد و بیان کرد: مراقب باشیم برای خرید مایحتاج خود روی هر لینکی کلیک نکنیم.

موسوی تصریح کرد: کاربران شبکه های اجتماعی در مواجه با تبلیغات و عناوین مختلف در راستای تخفیفات ویژه عید نوروز و حراج های آنلاین مراقب باشند تا به لینک های جعلی هدایت نشده و در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

وی افزود: شهروندانی که از کارت‌های بانکی خود در اماکن مختلف برای پرداخت بهای کالاها و خدمات خریداری شده استفاده می کنند حتما دقت داشته باشند که روی کارتخوان‌ها تجهیزات مشکوک و اضافی نصب نشده باشد و در هنگام پرداخت از طریق کارت خوان ها از ارائه رمز کارت بانکی خود به فروشنده خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: شهروندان از واریز وجه قبل از دریافت کالا خودداری کرده و از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و قابل اطمینان اقدام به خرید کند. لذا انتظار می رود شهروندان با مراجعه به بانک ها و اپراتورهای مربوطه استعلام کد ملی خود را انجام داده و مطمئن شوند که حسابی یا خطوط تلفن همراهی به اسم آنها نباشد.

وی به کلاهبردارن فضای مجازی هشدار داد و گفت: پلیس فتا به صورت شبانه روزی در حال پایش و رصد فضای مجازی است چنان چه افرادی که بخواهند با ترفندهای مختلف اقدام به کلاهبرداری از هموطنان کنند و یا اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی کنند پلیس فتا با همکاری دستگاه قضائی با این افراد در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه دهدشت عید نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • شهروندان مراقب این مدل از کلاهبرداری پر رونق باشند | فیلم
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی