Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:36:33 GMT

ورود رئیس جمهور به مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۹۷۳۷

ورود رئیس جمهور به مازندران

ایسنا/مازندران رئیس جمهوری اسلامی ایران در هفدهمین سفر استانی به همراه 16 تن از اعضای کابینه و استقبال نماینده مقام معظم رهبری، استاندار مازندران و جمعی از مسئولین محلی، دقایقی پیش وارد دیار علویان شد. ‎

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (جمعه 20 اسفند) وارد فرودگاه شهداء ساری شد و در بدو ورود، از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولین محلی مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازندران مقصد هفدهمین سفر استانی رییس جمهوری است.

بازدید از برخی مناطق و طرح ها صنعتی و عمرانی و زیربنایی، شرکت در جلسه شورای عالی اداری، نشست با نمایندگان اقشار، دیدار با کارشناسان ارشد محیط زیست، نشست با اصحاب رسانه از مهمترین برنامه های این سفر یک روزه است.

برای ارتباط مردم با رئیس جمهور، مجموعه ای در مرکز استان در نظر گرفته شده است که ارتباط مردم با دولت از طریق سامانه سامد ( 111 ) برقرار می شود.

همچنین میز خدمت، در دستگاه های مختلف برپا شده و مردم می توانند نامه های خود را با مراجعه به میزهای خدمت تقدیم رئیس جمهور نمایند و تیم ریاست جمهوری تا آخرین مکاتبه مردمی و تماس، پاسخگوی مردم خواهند بود و در استان حضور خواهند داشت.

وزرا هم در کنار نمایندگان مجلس و ائمه جمعه در شهرستان‌ها، طبق برنامه های از پیش تعیین شده حضور یافته و مشکلات مردم را بررسی و در شورای اداری شهرستان‌ها گزارشی از سفر خود را اعلام و نیازها و مسایل مردم را انعکاس می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سفر رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است

شهردار قم گفت: بخش مهمی از مصوبات سفر نخست رئیس جمهور به قم که در ارتباط با مدیریت شهری بود، در ارگان‌های دولتی مرتبط بلاتکلیف مانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه پیگیری مصوبات سفر با استاندار و محوریت معاونت عمرانی استانداری قم است، اظهار کرد: پروژه‌های مربوط به شهرداری طی نامه‌های متعدد به معاونت عمرانی مطرح شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها در جلساتی که از زمان استاندار سابق برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به قم تشکیل شده، پیگیری شده است و تنها مسئله گرمخانه و بلوار پیامبر اعظم (ص) به نتیجه رسیده است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: درباره بلوار پیامبر اعظم (ص) هم قرار بود تفویض اختیار به صورت کامل به استان صورت بگیرد اما برای این کار یک نامه هفت بنده با شروطی که اصل موضوع را دچار مشکل می‌کند، به کمیسیون ماده پنج استان ارسال شده است.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: مسائل دیگر مانند اختصاص ۲۵ درصد از کاربری‌های تجاری منطقه پردیسان، اختصاص ۸۰ هکتار اراضی معوض برای تملک ریل راه آهن و اختصاص ۳۰ هکتار اراضی برای آزادسازی کاربری‌های معارض بوستان جوان نیز اجرایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه در این موضوعات مکاتبات متعدد از سوی شهرداری قم صورت گرفته است، گفت: برای سفر دوم ریاست جمهوری نیز از ماه‌ها قبل جمع بندی پروژه‌های حوزه مدیریت شهری انجام شده است.

شهردار قم با اشاره به اینکه پروژه‌هایی مانند اتصال بلوار امام صادق (ع) به جاده اراک و اتصال محور عمار یاسر به بلوار امیرکبیر از جمله اقداماتی است که باید در وزارت راه و شهرسازی پیگیری شود، افزود: پیشنهادات ما در سفر ریاست جمهوری باید اقداماتی در حوزه کاری شهرداری باشد.

کد خبر 751132

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ