Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مشهود تقی‌لو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استان از نظر واکسیناسیون دُز سوم کرونا، رتبه سوم را در سطح کشور دارد اما میزان یاد شده رضایت‌ بخش نیست.

وی با اشاره به میزان واکسیناسیون نوبت سوم کرونا در استان اظهار داشت: رقم از ۴۴درصد به بعد به صورت صدمِ درصد پیش رفت و همین موضوع موجب علت‌یابی بی رغبتی  مردم به واکسیناسیون دُز سوم از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان و در نهایت تقسیم‌بندی شهرها و دهستان‌های استان از نظر میزان پوشش واکسیناسیون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گفته این مسوول، پوشش واکسیناسیون دُز سوم کرونا در شهر زنجان، فقط در مناطق شهرک کارمندان، جاده شهرک و کوی قائم، بالای ۵۰ درصد و در دیگر مناطق زنجان کمتر از رقم اعلام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون ۵۳ تیم مراقبتی، ۱۶۵ تیم نظارتی، ۴۹۷ تیم حمایتی و ۵۹ تیم سیار واکسیناسیون کرونا در سطح استان  فعالیت می‌کند و در این میان با توجه به اینکه شرایط موجود کرونایی پایدارتر شده، بهترین راهکار واکسیناسیون است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای کار واکسیناسیون کمبود واکسن و کسالت ناشی از کار مداوم در نیروی انسانی مهم‌ترین مشکلات پیش رو بود اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر دولت سیزدهم، واکسن به اندازه‌ کافی و حتی بیشتر از حد تصور تهیه شد.

تقی لو افزود: هم اکنون واکسن در مراکز واکسیناسیون موجود است و همه‌ آنها از نظر علمی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و قابل استفاده هستند.

وی خاطرنشان کرد: کادر درمان نیز با انگیزه‌هایی که در آنان ایجاد شد، به ویژه همکاری‌های قابل تحسین و تقدیر بسیجیان جامعه پزشکی و سپاه انصارالمهدی(عج) استان، مجدانه به فعالیت خود ادامه دادند.

 این مسوول اضافه کرد: سپاه انصارالمهدی(عج) استان همه‌ امکانات خود از خودرو تا نیروی انسانی، حتی بیش از آنچه که درخواست داده بودیم در اختیار قرار دادند و این همکاری و مشارکت قابل تقدیر است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان واکسیناسیون سراسری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان واکسیناسیون سراسری ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان واکسیناسیون سراسری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری به رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری استان ۸۳۰ هزار نفر از جمعیت در سن کار هستند و نرخ مشارکت اقتصادی استان در فصول گذشته به طور میانگین بالاتر از ۵۰ درصد بوده است.

وی ادامه داد: اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است و متناسب با رشد اقتصادی استان، شمار بیمه شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲ هزار نفر به مرز ۱۳۴ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنان خود به روند نزولی حوادث ناشی از کار در استان اشاره کرد و ادامه داد: سالانه بیش از هشت هزار بازرسی از واحد‌های تولیدی انجام می‌شود و با اینکه حجم کارگاه‌های عمرانی با اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان افزایش یافته، در سایه تقویت نظارت ها، حوادث کارگری روند کاهشی داشته است.

دیگر خبرها

  • نرخ مالیات بر عایدی سرمایه املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان