Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:22:12 GMT

بازدید معاون پارلمانی رئیس جمهور از راه های سوادکوه

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۹۸۰۶

بازدید معاون پارلمانی رئیس جمهور از راه های سوادکوه

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی صبح جمعه در راستای هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران از مناطق مختلف سوادکوه بازدید کرد.

وی از وضعیت تملک راه در منطقه بالازیرآب و دیوار حفاظتی امیرده پل سفید و دوربرگردان آزادمهر بازدید کرد. ۱۶ عضو کابینه دولت در قالب سفر استانی رئیس جمهور از مناطق مختلف مازندران بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سفر استانی رئیس جمهور، نوری وزیر آموزش و پرورش به قائمشهر، خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی به چالوس، نوشهر و کلاردشت، عین اللهی وزیر بهداشت به نور و محمودآباد، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به بابلسر و فریدونکنار سفر می‌کند.

فاطمی امین وزیر صمت به بابل، وحیدی وزیر کشور به نکا و میاندرود، ضرغامی وزیر میراث فرهنگی به عباس آباد، تنکابن و رامسر، سجادی وزیر ورزش به سیمرغ و جویبار، میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ساری، سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بهشهر و گلوگاه سفر می‌کند.

حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس به سوادکوه و سوادکوه شمالی، خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان، اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر 5444066

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد حسینی سفر استانی سوادکوه بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا درختکاری عکس استانها مشهد شیوع کرونا جهاد تبیین خراسان رضوی گرگان گردشگری همدان تبریز رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان

در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

‌خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها‌، باسکول و… انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

وی در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/‌

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور