Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مسابقات دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی موفق به کسب مقام شدند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مسابقات دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی مجازی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه شمال غرب کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه موفق به کسب مقام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، این دور از مسابقات در سه رشته ورزشی طناب زنی، هدف زنی فریزبی و شنای سوئدی به صورت انفرادی برگزار گردید و دانشجویان شرکت کننده فیلم خود را جهت داوری و قضاوت از بیستم بهمن ماه تا پنجم اسفند ماه سال جاری به کارشناسان مربوطه از دانشگاه ارومیه ارسال کردند.


دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این رقابت‌ها خوش درخشیدند و عناوین مختلفی را کسب کردند. در رشته شنای سوئدی، آیسا محمودی از دانشکده پرستاری و مامایی و بهار حبیبی از دانشکده دندانپزشکی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.


همچنین در رشته طناب زنی، پریا پارسا از دانشکده داروسازی و زینب عباس زاده از دانشکده پرستاری و مامایی به ترتیب در سکوی اول و دوم ایستادند. در رشته هدف زنی فریزبی، زهرا غیاثوند از دانشکده پرستاری مامایی و الهه قربانی از دانشکده مدیریت توانستند به ترتیب صاحب گردن آویز طلا ونقره شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مسابقه ورزش آموزش مجازی دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است