Web Analytics Made Easy - Statcounter

بمناسبت آغاز هفته جوان مجمع جوانان استان در دیدار سمن های فعال شهرستان ارومیه و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی میزبان جمعی از رزمندگان و جوان یاوران دوران دفاع مقدس بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی،در این مراسم محمد حسین حسنی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان ضمن تمجید از فعالیت سمن های جوانان تاکید کرد این فعالیتها در راستای ارتقای جوانان در سطح استان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ضمن گرامیداشت روز پاسدار اعلام داشت همه جوانان ایران اسلامی مدیون رشادت های این بزرگواران در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

در این نشست صمیمی جناب سرهنگ مجیدی مسئول بسیج ورزشکاران استان فعالیت سمن های جوانان را ارج نهاد و این فعالیت ها را در راستای فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دانست.

مسعود احمدی ریس مجمع سمن های جوانان استان ضمن تبریک روز اعیاد شعبانیه و تشریح برنامه های هفته جوان، اعلام کرد ما هر چه داریم از شهدا، رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس می باشد و سعی خواهیم کرد در این راستا قدم های موثر و در شان آن عزیزان برداریم.

در ادامه سمن ها به نقد و بررسی مسایل و مشکلات جوانان پرداختند و پیشنهادات خوبی نیز جهت ارتقا جایگاه سمن ها ارایه شد.

در نهایت به نیابت از مجموعه سمن های جوانان از میهمانان توسط جناب سرهنگ مجیدی، دکتر حسنی و مسعود احمدی تجلیل و لوح یاد بودی بهمراه کتاب جهاد تبیین از تالیفات مقام معظم رهبری اعطا شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ایران اسلامی هشت سال دفاع مقدس بسیج انقلاب دفاع مقدس مشکلات مقام معظم رهبری هفته جوان ورزش و جوانان آذربایجان غربی سمن جوانان هفته جوان 1400 سمن های جوانان جوانان استان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۶۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد